1. De IGF PS2011 Exit Poll

Re: De IGF PS2011 Exit Poll

De Morgen is dat de Telegraaf van Belgie ofzo?
  • Je moet wat als je in Almere woont.
  • Bam, gewoon PVV :'D
  • D66 for the win! :)
  • D66 +1
  • Ik weet niet

Dartpijltje, stemprogramma ophang, ogen dicht en gooien maar…
  • Ik weet niet
  • Geen, ik heb ht biljet weggegooid, voor het eerst sinds 12 jaar dat ik mag stemmen. Wat een zooi…..
    Totaal geen zin om te stemmen, ik heb het niet en het heeft geen zin.

Zo zijn er teveel partijen huillies geworden die alleen hun pijlen richten op Wilders. Doe verdomme eens wat aan je eigen standpunten en ga die verspreiden ipv dat gehuil tjeeez.

Dan zijn er nog partijen die zaken beloven, maar niks kunnen nakomen.

Mja, eigenlijk stelt geen enkele partij wat voor tegenwoordig. Het is goed opgeschud, maar niemand komt goed uit de verf.
    Helemaal mee eens. Tegenwoordig kan geen enkele partij me meer bekoren. Geen enkele politici geloof ik meer, het is tegenwoordig een grote poppenkast. Ik heb de debatten en het commentaar daarop ook niet gevolgd.

Maar ik ga toch maar stemmen omdat me vroeger is ingeslagen dat stemmen belangrijk is. Net even de stemwijzer gemaakt en D'66 it is. Heb echt geen zin om al die verkiezingsprogramma's door te scannen, schijt.
  • D66 vinkje van mij
  • Sowieso TEGEN het kabinet.
    D66 of PvdA. Ik denk de laatste.
  • Geen, ik heb ht biljet weggegooid, voor het eerst sinds 12 jaar dat ik mag stemmen. Wat een zooi…..
    Totaal geen zin om te stemmen, ik heb het niet en het heeft geen zin.

Zo zijn er teveel partijen huillies geworden die alleen hun pijlen richten op Wilders. Doe verdomme eens wat aan je eigen standpunten en ga die verspreiden ipv dat gehuil tjeeez.

Dan zijn er nog partijen die zaken beloven, maar niks kunnen nakomen.

Mja, eigenlijk stelt geen enkele partij wat voor tegenwoordig. Het is goed opgeschud, maar niemand komt goed uit de verf.
  • VVD! Mijn toekomstige villa moet wel aftrekbaar blijven!
  • Awesome beschrijvingen Aiii :lol:

En ik twijfel tussen D66 en PvdA….
  • We hadden trouwens met de TK Exit Poll een uitslag die eng dichtbij de echte lag, als je de stemmen voor de PvdA en VVD ziet :lol:
  • VVD
  • Ouderenpartij
  • Partij vd Dieren
  • Verkiezingsdag, exciting! Er gaat geen kip stemmen. Behalve wij uitermate politiek geëngageerde IGF'ers natuurlijk. Kortom, een stem voor de PS telt dubbel zo hard dan dezelfde stem voor de TK! JEUJ! We gaan daarom, heel betrouwbaar, de uitslag voorspellen.

Maar is het IGF nu een links bolwerk? Zijn we rechts tuig? Zijn we voor de dieren beter als voor de mensen of andersom? Of is er echt iemand zo slim om op de SGP te stemmen? Vertel hier waarop je gestemd hebt vandaag en we komen het te weten!

Hier nog eens de uitslagen zoals die een jaar geleden was: http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=70323
  • En ik om ze uit elkaar te laten vallen, niet dat het kabinet zo slecht nog is, maar het CDA krijgt alle klappen en dat is niet de bedoeling. Dan krijg je een machtsverschuiving die veel meer naar de PVV gaat, wat ik juist niet wil hebben.

Daarnaast lees ik goede punten voor zuid-holland op de site.
  • Ik simpelweg om de regering een kans te gunnen.
  • maar ik kan me wel voorstellen dat dat Drenthe bomvol zit met allochtonen

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren