1. Eén box werkt niet goed [Sony Home Cinema HT-DDWG700]

Re: Eén box werkt niet goed [Sony Home Cinema HT-DDWG700]

Ow, ik wist niet dat je dat kon laten testen. Binnenkort eens gaan kijken.
  • Ow, ik wist niet dat je dat kon laten testen. Binnenkort eens gaan kijken.
  • Neem je kabeltje even mee naar de winkel of laat hem ergens doormeten. Anders koop je misschien iets waar het niet aan ligt.
  • Ik woon niet in Nederland, maar ik zal eens kijken in elektronica zaken in mijn buurt. :P Hopelijk ligt het wel degelijk aan die kabel, anders zou ik niet weten hoe ik het anders moet oplossen.
  • NP.Dat denk ik wel. Zo'n onderdelen winkel moet het wel hebben. (onderdelenhuis of moespot in Deventer bijv. :P )
  • Bedankt voor het antwoord. Dat zou kunnen, je kunt zulke kabels wel ergens kopen zeker?
  • Zou zeggen probeer het kabeltje eens te vervangen, en anders is die defect denk ik.
  • Hallo iedereen,

Al een jaar of twee heb ik een Sony Home Cinema HT-DDWG700, maar het is al een tijdje dat één van de luidspreker niet goed werkt. De box voor het geluid links vooraan valt plots uit en dan heb ik van daaruit lang geen geluid meer. Soms werkt het plots wel, hoewel dat maar voor even is. 8|

Uit de luidspreker komt wel een zoemend geluid, het teken dat hij wel nog werkt. Dat denk ik toch tenminste. Tijdens televisie kijken en gamen is dit erg vervelend, aangezien alle andere boxen wel werken en het geluid als het ware maar vanuit één kant van de kamer komt. Ik heb het meermaals nagekeken en alle kabels zitten er blijkbaar wel goed in.

Dit is mijn homecinema systeem en de specificaties staan er ook bij:
    http://www.goedkope-televisie.nl/sony-h ... wg700.html

Is er toevallig iemand die me tips kan geven ofzo? Ik ben namelijk niet zo bekend met elektronica.

Alvast bedankt! ^_^

Edit: Ondertussen bleek dat de linkse luidspreker achteraan (voor surround sound) ook niet goed werkte. Ik heb deze luidsprekers eraf gehaald en getest aan andere kabels. Deze werken nog goed, dus het lag aan de kabels van die boxen. Ondertussen heb ik andere kabels aangeschaft, ze zijn wel dikker en hebben andere kleur, maar werken nu uitstekend.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren