1. EK 2012

Re: EK 2012

Duitsland en Spanje hebben de meeste kans op papier in ieder geval. Hebben beide een grotere/bredere kwaliteitsselectie dan wij. Maar ik heb zo'n gevoel dat we het best goed gaan doen :) Het scheelde erg weinig of we waren wereldkampioen geweest, ze willen smaak van succes vast nog liever proeven dan eerst.
  • Duitsland en Spanje hebben de meeste kans op papier in ieder geval. Hebben beide een grotere/bredere kwaliteitsselectie dan wij. Maar ik heb zo'n gevoel dat we het best goed gaan doen :) Het scheelde erg weinig of we waren wereldkampioen geweest, ze willen smaak van succes vast nog liever proeven dan eerst.
  • Ach ja, als we de poule door komen worden we er wel weer uitgeknikkerd door een land als Ierland, no offence voor hun btw. Heb er niet veel vertrouwen in, had het ook al niet met de afgelopen 3 toernooien ^_^
  • Agree. Mooie poule :)
  • Trouwens wcyrax, Duitsland was 3e, niet 4e ;) En ik denk dat je Kroatie onderschat. Die zijn echt wel gevaarlijker dan Denemarken.
  • Moet je nagaan, nummer 2 en 3 in 1 poule :D

Ik vind Kroatië inderdaad niet sterker dan Denemarken. Zeker als ik afga op afgelopen EK kwalificatie. Maar goed, ik kan het mis hebben, maar dan nog lijkt me dat de poule van Oranje sterker is dan die van Spanje.
  • Tsjah, ze hadden mij ook kunnen kiezen.
  • Duitsland….Ongelofelijk gewoon wat voor selectie zij hebben. Grootste kanshebber voor het kampioenschap.
  • Nee, Spanje is nog steeds het sterkst.
  • True, zie alleen dat middenveld al. Xabi, Silva, Iniesta, Xavi, Cesc, Mata, Busquets. Dan heb je nog spelers als Martinez, Valero, Cazorla, Navas.
  • Het is vooral de speelwijze van Spanje die Duitsland lamlegt.

Precies ja
  • Karel?!?!?! Poule?!?!?!?!?
  • Anita is zelfs door fucking Daily Blind uit de basis gespeeld op de back positie bij Ajax. Dat zegt echt wel genoeg.
    met alle respect jalf, maar snap je wel wat je zegt?

Anita heeft op de back positie gespeeld omdat het werd verwacht van hem maar heeft altijd aangegeven dit liever niet te doen..
    En wanneer je iets met lichte tegenzin moet doen, en je bent niet erg goed in de positie dan kan het zomaar zijn dat fucking daily blind je van die positie speeld

Je kan gelukkig ook niet zo goed zien dat hij op het middenveld vele malen beter voor de dag komt :lol:
  • Bertje van Basten is de beste bondscoach ooit jonguh. Respect his autoritah ofzo
  • Echt wauw, echt wauw. We moeten dus doen met WILLEMS OF ANITA als linksback… seriously Bert? WHY U NO KEEP EMANUELSON? Prima seizoen gedraaid bij Ac Milan en kan zowel op middenveld als linksback. Nu maar hopen dat alles via links gaat van de tegenstander…
  • Op zijn Duits. :)

Duitsland heeft wel betere spelers, veel efficiënter.
  • Nee Karel, nu ben je City, Chelsea, Madrid, Ajax, Juventus, Montpellier en Dortmund supporter.
  • Drie keer niks is ook erg ironisch :D (CL, beker en competitie)
  • Boeit mij t wie links speelt. We worden gewoon Europees kampioen.
  • Oefenwedstrijdjes zijn meestal experimenten.
    Zeker ,anders had Duitsland ook niet van Zwitserland verloren. Nu kan men alles nog een beetje proberen cq fine-tunen.
  • Derdyiok is dan ook een briljante spits. Die gozer is 22 en speelt geweldig :D

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren