1. Forum
  2. Eredivisie 2010/2011

Re: Eredivisie 2010/2011

Feyenoord II :lol:
  • Feyenoord II :lol:
  • Laten we maar beginnen met de jaarlijkse voorspelrondes Tong

Ranglijst prognose Eredivisie 2010/2011

1. PSV
    2. Ajax
    3. FC Twente
    4. AZ
    5. Sc Heerenveen
    6. Feyenoord
    7. Fc Groningen
    8. Roda JC
    9.NAC
    10 Fc Utrecht
    11. Heracles
    12.ADO Den Haag
    13.NEC
    14. Graafschap
    15. Willen II
    16. Vitesse
    17.VVV
    18. Excelsior

Dacht laat ik maar 18 doen… De competitie heeft 18 clubs niet 10 8]

Favoriete club
    Mijn favoriete club is PSV.

Favoriete kleine club
    ADO Den Haag. Hoop dat ze nou eindelijk eens eind linker rijtje gaan mee doen in plaats van voor de zoveelste maal tegen degradatie te voetballen.
  • Als Ajax kapt met dat wanbeleid dan kan Ajax nog kampioen worden, maar zoals het er nu uitziet word Ajax geen kampioen, triest maar waar.
  • Eerlijke financiële regels is belangrijk, maar niet hetgeen wat het Nederlands voetbal gaat redden.

Ik ben groot voorstander van de 6+5 regel. Minimaal 6 spelers uit eigen land, aan te vullen met maximaal 5 buitenlandse spelers. Zo'n regel zou een zegen zijn voor het Nederlandse voetbal.

Wat ik wel mooi vind om te zien, is dat de huidige financiële malaise van de Nederlandse clubs er toe leidt dat er veel jeugd wordt ingezet ipv een dure (buitenlandse) kracht (Ajax uitgezonderd, er staat geen maat op de kneuzenkermis van Jol). Dat heeft als gevolg dat we de komende periode in een gigantische kwaliteitsdip belanden, maar het is de uiteindelijke redding van het voetbal in Nederland.
  • Hoewel het wellicht een verrijking kan zijn van spelersmateriaal, trainers etc. ben ik principieel tegen een overname van de 'sjeiks' of 'maffioso'. Het is niet de enigste redding voor het Nederlands voetbal. Ik blijf pleiten voor eerlijke financiële regels in de grote competities/alle competities. Hoe onrealistisch dat ideaal ook mag zijn.
  • Als er veel clubs worden overgenomen door steenrijke eigenaars die het beste met de club voorhebben, kan de Eredivisie er profijt van hebben. De competitie wordt dan sterker en leuker om naar te kijken.

Aan de ene kant vind ik het niks, maar aan de andere kant, het overnemen van clubs door rijke mensen is denk ik de enige redding van de Eredivisie tegenover de grote competities.
  • Radiant was op het WK meer supporter van Duitsland dan Nederland :')

Dat bedoel ik, ik hou van voetbal, mooi voetbal. :blow:
  • Alles wat hij gaat doen is slecht maar niet voor Vitesse of de Eredivisie.
    Hij haalt jonge spelers, maakt hem groot hier en verkoopt het verder waar hij alle winst van krijgt.

Als hij weg gaat houdt Vitesse goede infrastructuur over dus zo slecht is het niet voor Vitesse.
    En concurrentie is altijd goed voor de Nederlandse top clubs.
  • Opzich wel geloofwaardig dat het niet zijn eigen geld is, die vent zit alleen in spelersmakelaars business als ik het goed heb. Daarvan kun je haast geen semi-miljardair worden. Zeker niet aangezien het zo goed als zeker om vrij onbeduidende spelers gaat, een Ronaldo heeft ie niet.
  • Ik zeg doen.. Zo is Rajkovic ook bij Twente terecht gekomen… En Alex bij PSV…
  • Zhordania is volgens de berichtgeven dus een marionet van Roman. Ze willen vooral Chelsea beloften gaan stallen zodat ze spelen.
  • Je bent dus gewoon een voetbalclub slet…
    Een liefhebber zoals ik het liever noem.
    zoals de meeste vaste supporters het zouden noemen "gloryhunter"
    Ja, en? Het gaat toch om het winnen? Wat heb je aan een club als deze niet wint? Ik ga voor de winst en ik wil dat mijn club dat ook doet.
    eigenlijk laat ik me te makkelijk uit mijn tent lokken zeg door je grappen

want je grappen zijn eigenlijk van een laag niveau
  • Maargoed, Alves dus. Bizarre aankoop, normaal gesproken onhaalbaar voor een Nederlandse club. Die haalde gewoon een moyenne van 1 goal per 73 minuten in de eredivisie.

Wel een golddinger pur sang. Ik denk wel dat hij gaat tegenvallen.
  • Subtopper?
  • Ja, want bij nek zou het veel anders gaan? Pff, ga je mond eens spoelen.
  • Ach, zegt weinig over die Voskamp. Sparta hoort in de Eredivisie, dat clubje uit Almere is ongeveer niveau Amateurs.
  • Voskamp had ook nog 3 assists btw :lol:
  • Ik zei echt tijdens de samenvatting tegen einde die Demouge 0x in beeld gezien of wat van gehoord.. 2 seconden later krijgt ie rood _O- Die gozer heeft gewoon een bierhoofd… Wat doet ie op het voetbal veld? Hij kan niks, doet niks en voegt niks toe…
  • Dat Willem II lijkt toch echt helemaal nergens op? Misschien kan Excelsior daar wel van profiteren. Ze staan nu al 6 punten achter. Wat een dramatisch elftal man, drie keer van de mat getikt. Die club is binnen 2 jaar dood.
    Wordt ook wel eens tijd. Ze vissen met zijn allen uit dezelfde provincie.
  • Ik zal nooit voor een club uit Limburg of Brabant zijn. Dat vind ik geen Nederlandse clubs.

Dan kan je ook niet beter voor een club zijn uit Twente.. ;) Wanneer kap je met de onzin dan? Ik weet dat je het puur doet voor grap. :D

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren