1. Forum
  2. Expeditie Robinson 2011

Re: Expeditie Robinson 2011

Wow Nicolas, vond ik op zich wel verrassend eigenlijk. Mooie eilandraad ook!

Het zit onze collega-gamer ook allemaal niet mee heh :P Karma's a bitch!
  • Wow Nicolas, vond ik op zich wel verrassend eigenlijk. Mooie eilandraad ook!

Het zit onze collega-gamer ook allemaal niet mee heh :P Karma's a bitch!
  • Alleen Sascha kan wel acteren, Kees & Co :)
  • Echt stom dat ze niet gewoon op Anne hadden gestemt…
  • Ik vind het jammer dat de makers gekozen hebben om voortaan BN-ers te gebruiken. Het zijn allemaal Nederlanders waarvan hun carrière al een paar jaar in het slop is geraakt. Je hebt een rits soapacteurs, een VJ van het niet meer bestaande TMF en een paar zangers / zangeressen die nooit een hitje hebben gehad. Allen ontbreekt het aan talent. Voor mij symboliseren zij de vleesgeworden leegte. De enige waar soms nog wel een zinnig woord uitkomt is Esther Schouten Zij heeft dan ook heel wat meer bereikt dan die derderangs filmacteurs. Zelfs Jochem Uytedaage komt als een kneus over.

Schrijnend ook te zien dat meer dan de helft gewoon opgeeft en niet eens de grot in wil. Wat een spannende strijd tussen grotbewoners had moeten worden viel helemaal in het water. De makers hebben al een stuk of drie keer moeten ingrijpen omdat anders het programma te saai werd.

Ik hoop snel dat er weer een editie komt zonder BN-ers. Dan komt de strijd en het afzien weer voor. Deze kandidaten zien het als een uitdaging en willen het geld winnen. Al die BN-ers doen mee om hun carrière een nieuwe impuls te geven hoewel ze volstrekt talentloos zijn.
  • Ik vind het vooralsnog maar een matig seizoen. Slappe groep ook met teveel opgevers.

Wel mooi dat Jochem die immuniteitsmunten heeft gevonden. Zeker nadat die belgen die hem iedere keer wilde naaien. En natuurlijk niks zeggen tegen de rest. Die kop van 'm ook toen hij ze vond. :lol:

Ik hoop dat hij in ieder geval de finale haalt, net als Tanja die toch wel de een van de meest sympathieke deelnemers is. Leuk om te zien ook hoe ze helemaal los ging op het samensmeltingsfeest na al die tijd in de grot.
  • Ik had geen idee, dit is het enige programma dat ik op tv volg.

Altijd tof! Vorig jaar met bekende Nederlanders nog toffer dan normaal. Dat is dit jaar weer neem ik aan?
  • Tis al een tijdje bezig. Ze zijn nu bij de samensmelting.
  • Oh is dit weer begonnen?

Binnenkort maar even alles checken op uitzendinggemist.
  • Ik kijk er wel naar hoor! Vind het een leuk programma. :)
  • Ik hoorde ook wat Call of Duty Black Ops muziek voorbijkomen :P
  • Zo je er niet het jaar achter plakken ofzo, aangezien er elk jaar weer een nieuwe is.

En niet echt een uitnodigende OP. Een tof programma is het wel, ik kijk er alleen bijna nooit naar.
  • Waarom speelt Jochem Uitdehaage erin?
  • Nobody????:S
  • Is elke Donderdag van 20:30 tot 21:45 op RTL 5. Wie kijken er nog meer? Ze hebben deze aflevering wel leuke WTF gedaan door de teams van eiland te laten wisselen. Wel triest ook dat zo'n toffe oude gast als Freddy weigerd naar de Grot te gaan. De reclame is voorbij ga nu verder kijken :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren