1. Forum
  2. FIFA Puskas Award 2011

Re: FIFA Puskas Award 2011

Alleen Bergkamp was tot zoiets soortgelijks in staat. Neymar lijkt echter wel een heel vervelend mannetje te zijn, dat is een nadeel. Op pure baltechniek dolt hij Ronaldo en Messi zo weg.
  • Alleen Bergkamp was tot zoiets soortgelijks in staat. Neymar lijkt echter wel een heel vervelend mannetje te zijn, dat is een nadeel. Op pure baltechniek dolt hij Ronaldo en Messi zo weg.
  • 1.Neymar
    2.Rooney
    3.Messi
  • Volgens mij is die goal van Messi niet zo bedoeld, het eerste stiftje had hij volgens mij in de goal willen hebben.
  • Goal van Messi is Fabregas zn schuld :w
    Dan nog is de pass subliem en de actie van Messi net zo goed dat heeft niks met Fabregas te maken.
  • Ja dat is waar. De tijd zal het leren of hij door gaat breken in de EU (als hij komt).
  • Ik heb het al veranderd. Maar hij is een veel groter talent dan Robinho, en die weet in Europa op het hoogste niveau toch aardig door de defensies heen te komen.
  • Je leest m'n post verkeerd; ik vergelijk de clubs aldaar niet met de eredivisie, maar wel dat er een wezenlijk niveauverschil is met de primera division (en de rest van europa in de CL). Dat Neymar het daar kan hoeft niet linea recta te betekenen dat hij het in de Europese top ook kan. Gewoonweg meer tegenstand van verdedigers enzo.
  • Ik denk dat de clubs als Santos, Cruzeiro, Flamengo en Sao Paulo gehakt maken van de Eredivisie top. Die competitie wordt nogal eens onderschat denk ik. Bij de Selecao speelt hij ook goed en speelde hij bijvoorbeeld ook Argentinie zoek.

Daarbij is Alves een talentloze snuiter die traag als stront was en helemaal geen techniek had, daar hebben we in de Eredivisie wel meer van gehad zoals bijvoorbeeld Kezman en Dirk.
  • Alleen Bergkamp was tot zoiets soortgelijks in staat. Neymar lijkt echter wel een heel vervelend mannetje te zijn, dat is een nadeel. Op pure baltechniek dolt hij Ronaldo en Messi zo weg.

Ik weet niet of je dit zo maar mag zeggen.. Het is net zo als een spits het hier in NL goed doet het geen garantie is dat hij het in de rest van Europa ook goed doet (bijv. Alves). De tegenstand is daar stukken minder dan hier. Gok dat als je Messi in dat velt neer zet hij ook drie pirouttes draait en ze alle hoeken van het veld laat zien.
  • Goal van Messi is Fabregas zn schuld :w

@ Linius en ps360: op chrome werkt het inderdaad niet, probeer firefox of IE om die filmpjes te kunnen checken.
  • Die van Messie stelt toch niet zoveel voor?
    Nee klopt enige wat er zo lelijk aan die goal was dat Iniesta zo'n mooie pass gaf en Messi hem over de keeper heen stift en daarna scoort maar nee zo mooi is ie niet en het was ook nog eens tegen een club als Arsenal.
    Maar ja zo mooi was ie niet ^_^ .
  • Die van Messie stelt toch niet zoveel voor? De voorbereiding van Neymar is goed, maar het doelpunt zelf vind ik ook niet zo bijzonder.

1: De Ceulaer
    2: Rooney
    3: Dos Santos (mooi ook die onmacht bij die laatste verdediger)
  • 1 Neymar
    2 Rooney
    3 Ibi

Ik zie hem anders heel volwassen reageren in de media en een slecht woord over hem van zijn teamgenoten oid hoor je niet. Dus misschien zal dat wel meevallen.

Nog zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=LW-RbrxC ... re=related
    Geweldig. Mits de mentaliteit en discipline van Ronaldo zie ik hem geweldig worden.
  • De Ceulaer! 1. Geen overbetaalde verwaande superster. 2. Bergamp'je in de lucht, en laat Bergkamp nu net één van mijn favoriete spelers zijn! :D
  • Ik dus ook niet.
  • Ik zie de filmpjes niet. :S
  • 1.Rooney
    2.Messi
    3.Neymar
  • Ik vind Rooney een mooie goal, maar een dik minpunt is dat het gewoon geen goede voorzet was. Gewoon een aangeraakte bal.

Alhoewel ik helemaal geen Messi fan ben vond ik wel dat dit een goal was die gewoon super briljant was. Niemand had dat kunnen verzinnen in zo'n wedstrijd op zo'n moment.

Neymar was ook een super actie, dus mag em van mij ook best krijgen.
  • Zou me niets verbazen :') Zo een mooi doelpunt was het ook weer niet, same goes for the Mexican. Die omhaal viel echt wel mee. Die van Rooney was wel mooi.

Ik zou het aan Neymar geven, geweldig hoe hij ze allemaal uitkapt, perfecte techniek. Genieten die jongen, hopen dat ie naar Europa komt en het hier ook laat zien. Zoals Dural al zei: beste techniek ter wereld. Niet alleen dat, wat een intelligentie bij die goal. Zouden niet veel op zo iets kunnen komen op zo een moment.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren