1. Groezrock 2012

Re: Groezrock 2012

MOTHERFUCKING JA
  • MOTHERFUCKING JA
  • Motherfucking Good Riddance!!
  • Motherfucking REFUSED!
  • Toch wel jammer dat AWS er niet bij is aangezien ze wel op dat moment in Europa zijn :(
    Maar shit, gaat nice worden.
  • Andere namen:
    FACE TO FACE, the DILLINGER ESCAPE PLAN, HEIDEROOSJES, the WONDER YEARS
    Ok, weer F2F, fucking vet!
  • Refused! Sick!
  • GROEZROCK IS FUCKING DEAD!!!
  • Gorilla Biscuits! _O_

En wtf?? DYS? Toch niet met beroeps-asshole Dave Smalley hoop ik…? Verder best wel wat oud-gedienden. Slapshot zal ook wel een hoop mensen op de been brengen naast typsiche publiekstrekkers als Lagwagon enzo.
  • Ik heb mijn ticket net binnen, heb vooral zin in Rancid, Anti-Flag, The Bronx, Belvedere, Bigwig en 7Seconds tot nu toe, maar er zit meer vets tussen natuurlijk.

Wel sick, dit wordt m'n eerste festival dus ben best siked haha.

• Every last weekend in April, there’s a small earthquake in a small village called Meerhout (Kempen Area). It’s time for the annual GROEZROCK fest. During the past years this festival grew from a small venue (cap. 400 visitors) to an international punk/hc/emo/ska/rock festival with 32.000 visitors from Belgium, Netherlands, England, Germany, France, Spain, Austria, Switzerland, Russia, Italy,…

GROEZROCK, by tradition the festival opener in Belgium, offers the best punkrock, hardcore, rock, emorock, scream(emo), ska, or simply exceptional music of today and tomorrow. GROEZROCK has become one of the largest punkrocking festivals in Europe.

http://www.groezrock.be/

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren