1. Het grote telefoon topic

Re: Het grote telefoon topic

vanaf morgen :7
Heb ik nu 2 maanden. :]

Ik heb als ik een smsje verstuur (niet extreem lang ofzo) dat ie zegt 2 berichten verzonden. Heb jij dat ook? Want ik begrijp het niet geheel (n00b!) omdat het volgens mij niet 2 smsjes zijn. Of ligt het aan de provider (kpn)

Ik heb dat toestel ook… super ding vind ik t. Goeie kwaliteit pics, en usb kabel is ook superchill.

Je kan in nederland een sms versturen die bestaat uit 164 tekens (uit me hoofd) als er dus 1 teken meer in staat dan worden het er al 2 smsjes. Dus het lijkt misschien dat je een klein smsje verstuurd maar hou er natuurlijk wel rekening mee dat onze display groter is dan welke telefoon dan ook. DUs je zit al gauw op de 164 tekens.

• vanaf morgen :7

Ik heb als ik een smsje verstuur (niet extreem lang ofzo) dat ie zegt 2 berichten verzonden. Heb jij dat ook? Want ik begrijp het niet geheel (n00b!) omdat het volgens mij niet 2 smsjes zijn. Of ligt het aan de provider (kpn)

Ik heb dat toestel ook… super ding vind ik t. Goeie kwaliteit pics, en usb kabel is ook superchill.

Je kan in nederland een sms versturen die bestaat uit 164 tekens (uit me hoofd) als er dus 1 teken meer in staat dan worden het er al 2 smsjes. Dus het lijkt misschien dat je een klein smsje verstuurd maar hou er natuurlijk wel rekening mee dat onze display groter is dan welke telefoon dan ook. DUs je zit al gauw op de 164 tekens.
  • ik heb dees:

Heb hem ook sinds vandaag…geweldige telefoon!! Super camera, super mp3-speler, ook uit het "boxje" komt mooi geluid..dus niet eens oordopjes nodig

• ik heb dees:

jij hebt smaak :7 :P
  • Ik zie heel wat cheap ass low budget telefoons in dit topic.

Bellen met style. 8)
  • Ik heb Sony Ericcson j200i ^^D
  • Een samsung N620 die zowat van ellende uitelkaar valt. Maar aangezien ik al een tijdje geen abbo meer heb ben ik op zoek.

De k750i lijkt me wel wat.
  • ik heb dees:

• Sony ericson t610 ofzo.
  • ik heb self een samsung SGH-E310 :P

• Ik heb een Sagem SG341i :) Best leuk ding ^^
  • Samsung E720 met abbo
    _0_

;} Je kan niet eens geheugen uitbrijden. Je had op de Z500 moeten W8en
    uitbrijden? wat is dat?
  • jammer, dat ik niet mee kan praten. Ik heb namelijk een kleine telefoon :/
  • Samsung E720 met abbo
    _0_

;} Je kan niet eens geheugen uitbrijden. Je had op de Z500 moeten W8en
  • Samsung E720 met abbo
    _0_
  • Een ouwe 3310.. 10 euro incl. 10 euro beltegoed in de Blokker, telefoon = dus gratis :D

ik neem binnekort de 6610i van mijn vader over, hij vind het een kloteding :P

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren