1. Het Olympische Spelen 2012 topic

Re: Het Olympische Spelen 2012 topic

De Olympische Spelen zijn inmiddels begonnen, dus lijkt het me wel aangewezen om van zo'n groots sportevenement een topic te starten. Mochten jullie dus wat te zeggen hebben over de OS 2012, doe dat dan hier! Ook beeldmateriaal is zeker welkom, want je kan immers niet alles volgen voor de buis.

Wat vonden jullie van de openingsceremonie trouwens? :)
  • En het basketbal loopt ie op te hemelen..:P

Van Gaal was wel relaxt (voor zijn doen)
  • Smeets was weer lekker tenenkrommend in zijn show :lol:

Niet alleen behandeld hij zijn gasten als kleuters en beantwoord hij zijn eigen vragen, hij probeert ook steeds het voetbal als een zakelijke non-sport af te serveren.

Ik kon hem vroeger wel waarderen, maar hij begint toch steeds meer een seniele, nostalgische dwaas te worden.
  • Nice
  • 1e goud is binnen. :)
  • Chapeau. Die Engelse bleef nog wel aardig in het wiel.
  • Ik gok erop dat Uran Uran simpelweg volgend jaar in het team van de Kazak (Astana) zal zitten. Voor een goed loon.
  • Wat Uran Uran deed was inderdaad niet normaal. Eerst dacht ik nog "wat is die dom". Maar het lijkt er heel erg veel op dat er gewoon gekocht is door de Kazachstan.
  • Vinokourov belichaamt alles wat lijnrecht tegenover de olympische gedachte staat.
    Het lijkt er overigens idd weer op dat hij de zege heeft gekocht, net zoals met Kolobnev in LBL 2010. Wat die uran uran daar doet, zo dom kan je echt niet zijn..
    Het zal wel weer een lening geweest zijn van 100.000 euro! :D
  • Die Nederlandse dames rijden om en om het peloton stuk.
  • Tim Maeyens (Belg) gisteren een Olympisch Record bijeengeroeid (skiff). 6de in Athene, 4de in Peking en misschien eerste in Londen? Het kan.

En Ilse Heylen schakelt de Europese kampioene uit in de 8ste finales van het judo. Straffe prestatie, en wie weet kan ze voor medaille twee zorgen voor België. :)
  • 3-0. Had 6-0 kunnen zijn. Mooie eerste wedstrijd. En hockey meisjes <3
  • Bolt op de 100 meter, dat wil ik zien
    Kijken of hij het 'nog' beter/sneller kan

Brengen ze daarna vervolgens een nieuwe Track&Field uit
    Wordt het weer ouderwets butt'nbashen, ghehe
  • Vino valt altijd aan, hij is een keertje gepakt maar ach.. inmiddels is wel bekend dat alle grote jongens hebben gebruikt. Had gehoopt op Lars Boom of Gesink, maar dit is ook een mooie zege. Hoewel ik nog steeds niets begrijp van die Colombiaan. Het leek alsof het inderdaad een akkoordje was, eerder zag je hem al 2x omkijken alsof ze aan het oefenen waren.

Idd. Tennis en wielrennen ook. Dat soort sporten hebben meerdere keren per jaar een OS-achtig evenement. Zelf ben ik ook een groot fan van Judo. Heerlijke sport om naar te kijken.

Tennis ook. Wielrennen ook wel, echter vond ik de koers van gisteren en die in Beijing echt heel goed. De beste deden ook mee. Alleen al die ontlading bij Vino, dit was echt een droom voor hem.
  • Indeed, als ze niet weer tweede wordt of zo :'D
  • Die Vinokourov flikt het op z'n 38e nog even. Altijd veel respect gehad voor die gozer ook al is het een dopehead. Vandaag hebben we met Marianne Vos ook kan op goud bij het wegwielrennen bij de vrouwen.
  • Idd. Tennis en wielrennen ook. Dat soort sporten hebben meerdere keren per jaar een OS-achtig evenement. Zelf ben ik ook een groot fan van Judo. Heerlijke sport om naar te kijken.
  • Onze Ranomi steekt er duidelijk bovenuit. Met een iets betere Dekker had zij het Goud binnengezwommen en een OR gezet.

De zomerspelen zijn trouwens altijd supercool. Voetbal vind ik dan eigenlijk geen Olympische sport en boeit me ook niet zo. Het is ook te merken dat het voor voetbal een B-toernooi is, weinig animo, jeugdspelers enzo… Maar voor Atletiek, Zwemmen etc zijn de Spelen juist het summum waar jaren naartoe wordt gewerkt. Daarom mag voetbal er van mij wel uit.
  • Volgende keer Ranomi maar alle vier de 100 meters laten doen.
  • Wil niet lullig zijn en de schuldige aanwijzen maarre… Inge Dekker… Goddamn…
  • Zilver. Wat jammer. Maar wat een inhaalrace van Kromo _O_

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren