1. Het Olympische Spelen 2012 topic

Re: Het Olympische Spelen 2012 topic

De Olympische Spelen zijn inmiddels begonnen, dus lijkt het me wel aangewezen om van zo'n groots sportevenement een topic te starten. Mochten jullie dus wat te zeggen hebben over de OS 2012, doe dat dan hier! Ook beeldmateriaal is zeker welkom, want je kan immers niet alles volgen voor de buis.

Wat vonden jullie van de openingsceremonie trouwens? :)
  • En toen was het sprookje afgelopen
  • De Duitsers zijn gewoon beter in deze wedstrijd. Heb van Nederland geen enkele uitgespeelde kans gezien, alleen die strafcorner.
  • Gelukkig leven we in een tijd van livestreams en ippon.tv ^^D

Also, kutmoffen :(.
  • Dat maakt die Smeets ook zo'n retard. 'We weten niets van deze sport, en WE interesseren er ons er niet voor'.

Nee, ZE zenden die sporten normaal ook nooit uit…
  • Terwijl sporten die ik normaal volg nauwelijks mijn tijd krijgen op de Spelen, behalve judo maar ik ben denk ik de enige die wedstrijden ziet buiten de OS en wellicht een verdwaalde NK, EK -of WK-samenvatting op de NOS :P.
  • Klopt ja, van te voren verwachtte ik er niet al te veel van maar het OS virus pakte me toch wel weer. Normaal kijk ik ook vrijwel nooit hockey, nu heb ik elke wedstrijd dat ik kon kijken gezien. Bepaalde dingen zoals dressuur of roeien zal ik nooit leuk gaan vinden, maar toch zijn er wel een aantal sporten die je ineens vol interesse volgt omwille van de OS :P
  • Ik vind de OS ook leukers dan de Ek's en Wk's. Eigenlijk is het niet te vergelijken met elkaar. Het traject naar de OS kennen vaak hele lange aanlopen met jaren voorbereiding aan vooraf. Voetballers hebben voor een toernooi een lang seizoen in de benen en dat zie je duidelijk terug.

De sporten waar je normaal niks van moet hebben worden nu opeens leuk. Turnen zapte ik altijd weg maar ik heb nu wel een aantal finales gekeken. BMX idem. Jammer dat ik triatlon heb gemist, dat kijk ik ook altijd alleen tijdens de OS. De springruiterfinale vond ik ook zeer spectaculair.

Zonderland heeft het mooiste goud binnengehaald. Van Rhijsselberge heeft zijn goud als klasse apart binnengehaald. Ranomi was met haar 2 plakken het gezicht van de Nederlandse olympische ploeg.
  • lol, die spelers hebben onderling bonje. Zit niet lekker bij de Kanaries.

• Goud is wel een feit inmiddels.
  • Mexico stunt aardig, zij gaan goud pakken. Brazilie is vooral onsamenhangend, ze werken nauwelijks bij balverlies. Lijkt Oranje wel. Neymar kan zijn stempel niet in deze wedstrijd drukken.

Zou me niet verbazen als Menezes om dit resultaat ontslagen gaat worden.
  • Damn, Mexico na veertig seconden op 1-0 :lol:
  • Precies, gaan we doen :D

Also, Alex Morgan <3

Zij is de middelste voor de duidelijkheid.
  • Prachtig. Ze speelde niet hun beste wedstrijd maar dat deden de Argentijnen gelukkig ook niet. Die strafcorner van Paumen was killing :D
  • Ja, ik zag het! Geweldig gespeeld en goed verdedigt, verdiend gewonnen.
  • En goud nummer zes :D
  • Vroeger niet nee, maar ik heb na 2000 eigenlijk geen echt goed voetbaltoernooi meer gezien. De laatste WK's waren triest, en de EK's vond ik ook een beetje zielloos. Sterren laten het sindsdien ook altijd afweten. Ik verwacht veel van Brazillie 2014, een voetballand pur sang. Maar die toernooien in Rusland, Qatar enzo mogen opdonderen.
  • De Spelen zijn eigenlijk altijd geweldig, maar deze is inderdaad van hoog niveau. Zo'n beetje Sydney.

Ik vind de Spelen eigenlijk ook leuker dan een EK of WK voetbal. Je ziet zoveel sporten, en veel daarvan is ook gewoon super tof om eens te zien. BMX bijv. was ook te gek.
  • Vind het echt een veel leukere spelen dan Peking en daarvoor Athene. Vind London en Engeland een schitterend platform voor de Spelen.
  • Hulde Epke HULDE _O_

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren