1. Hulp gevraagd!!!

Re: Hulp gevraagd!!!

bedankt voor de paar tips, moderator het topic mag dicht :)

telefoon werd vandaag ineens bezord :D
  • bedankt voor de paar tips, moderator het topic mag dicht :)

    telefoon werd vandaag ineens bezord :D
  • Brief schrijven, feiten opsommen en namen vermelden, in gebreke stellen, termijn van 2 weken stellen om in orde te maken en indien niet in orde ontbinding contract eisen.
  • Misschien naar een Vodafone winkel gaan en ze daar keihard confronteren?
    ik ben net thuis en ben inderdaad naar een Vodafone winkel geweest :)

    Het probleem is alleen dat een winkel, internetverkoop en verkooplijn(telefonisch) alle 3 verschillende onderdelen zijn VAN vodafone :S
    Maar goed de jongen in de winkel heeft netjes voor me gebeld en even gevraagd hoe het nu precies zit
    Alleen kan een winkel direct naar hoofd afdeling bellen en kunnen klanten zoals ik dat dus niet en word je afgescheept door mensen die op een callcenter werken…..

    De man in de winkel vertelde me na het gesprek dat ze de telefoon opnieuw gaan versturen en dan zou hij er uiterlijk dinsdag/woensdag moeten zijn -_-'
    Ik heb er een hard hoofd in ,maar heb afgesproken dat wanneer de telefoon er woensdag niet is ik terug ga naar de vodafone winkel.
    Daar zullen hun het annuleren en opnieuw een abbonement afsluiten met een nieuw nummer, heelaas ben ik mijn 06 nummer van nu na 15 jaar kwijt maar het is niet anders

    had ik maar meteen naar een winkel toe gegaan :D
    maar alsnog bedankt voor het mee denken ;)
  • Misschien naar een Vodafone winkel gaan en ze daar keihard confronteren?
  • Dat is ook een lekkere oplossing EvilTuinhekjeNL. Hij ligt al overhoop met 2 providers, als ik het zo lees dan is het wel een beetje afgehandeld met T-Mobile. Als je nu zegt dat ie weer over moet stappen dan ligt ie zo meteen overhoop met Vodafone en Hi, daar schiet hij ook niks mee op.

    Voor de rest weet ik ook niet hoe je omgaat met dit soort situaties. Toen ik mijn HTC DHD bestelde bij Vodafone kreeg ik 'm na 1 dag binnen en was alles in orde, maar ik hoefde niet over te stappen etc.
  • Heel vervelend …
    Zo gaat het eenmaal bij providers van Telefonie tegenwoordig..

    Enige tip die ik je kan geven, is overstappen op Hi, daar nu 3+ jaar klant van, nog nooit problemen mee gehad.

    Heb zelf ook een HTC DHD, had die ruim binnen voordat mijn abonnement inging, terwijl ze die toen ook niet op voorraad hadden (duurde bij mij 2½ week.)
  • Bel Youp van 't Hek.
  • Mocht het hier niet goed staan kan het verplaatst worden :)

    Beste mensen hier op het forum…..

    Ik heb een groot probleem met Vodafone, en hoop doormiddel van uitleg van de problemen iemand mij kan helpen dit op te lossen

    Ik ben op dit moment klant bij T-mobile maar wilde na wat jaren weg door de zeer slechte klanteservice (in mijn geval) en zeer vreemde en hoge rekeningen.
    ik heb na wat vergelijken voor Vodafone gekozen, in Januari besloot ik te bellen om alles voor elkaar te krijgen. (ik zal het proberen kort te houden)

    Ik DACHT alles te hebben afgesloten maar na 1 week had ik niks bevestigd gekregen, ik maar eens bellen naar Vodafone en er bleek niks in het systeem te staan
    De jongen die ik sprak heeft alles opnieuw ingevoerd en het zou voor elkaar zijn
    NIET DUS na weer 1 week terug gebeld en toen heeft de 3e persoon het WEL voor elkaar gekregen want na een paar dagen kreeg ik een brief met nieuwe SIM kaart van Vodafone
    Maar ik moest wel wachten op mijn toestel HTC desire HD want die was niet op vooraad, ok het duurt wel even dus ik wacht geduldig af

    Begin Februari maar weer eens gebeld hoe het er voor stond: "de telefoon was verstuurd" Nou perfect zou je denken

    maar na een week of 2 geen telefoon in huis, ik weer bellen (16-02-11)
    het nummer behoud is gisteren goedgekeurd door T-mobile dus de telefoon word per direct verstuurd werd mij verteld

    Maar weer geen telefoon en niks bekent bij een courriersdienst, dus weer gebeld (22-02-11)
    alles opnieuw uitgelegd voor de 20ste keer, maar ik liet uiteraard merken boos te zijn maar bleef in mijn woord netjes en correct anders verlies je altijd!!!
    Maar ik kreeg geen gevoel dat zij het ging oplossen dus ik zei dat ik per direct van alles wilde afzien en alles wou stopzetten
    Waarna ik te horen kreeg dat het niet kon en vervolgends het welbekende telefoon geluid *tuut tuut tuut tutt* hoorde (heelaas vergeten naam te noteren)

    Mijn vriendin heeft daarna meteen terug gebeld en kreeg een vriendelijk jongen aan de lijn, verhaal opnieuw uitgelegd
    Hij ging het meteen in orde maken spoed spoed spoed, ok dachten wij

    Dag erna toch maar eens uit nieuwschierigheid terug gebeld…. *pfffff*

    wat die jongen mij had gezegd kon niet en was een redelijke leugen, het meisje wat ik sprak zou een mail sturen naar hoofd verkoop/callcenter…
    Waarop ik s'middags (23-02-11) zeer netjes door een dame werd terug gebeld met vele excuses bla bla bla
    Zij zou alles opnieuw invoeren zodat het nu wel geregeld zou worden, de HTC DHD was ruim op vooraad dus ook dat werd geen probleem

    Maar na 1 week toch maar weer eens bellen (01-03-11) het werd duidelijk dat er niks van klopte in mijn dossier
    Maar er werd binnen 24 uur contact opgenomen, maar je kan wel raden het gebeurde niet
    Dus weer bellen op 2 maart, 15 minuten in de wacht en schijnbaar het systeem wat plat lag
    Maar ze kon wel zien dat er een order nummer van was en een nummer van de courriersdienst
    ik die lui gebeld, raad eens: niks bekent bij die mensen

    ik dacht dikke l*l en bel een uur later weer terug naar Vodafone, ik kreeg bevestigd dat per direct de telefoon verstuurd zou worden want hij was op vooraad enz enz bla bla bla

    S'avonds was ik niet thuis en toen heeft mijn vriendin nog maar eens voor de grap gebeld, en na 45 minuten bleek toestel niet meer op vooraad, mijn toestel was kwijt maar het magazijn was dicht dus het kon wel eens 48 uur duren voordat ik reactie zou krijgen

    en tot aan vandaag weet ik eigenlijk totaal niet waar ik aan toe ben, en het ziet er bijna naar uit dat wanneer mijn nieuwe abbonement in gaat (over ong 2weken) ik mijn toestel niet eens heb

    en dan heb ik alles wat tussen de grote lijnen hoort er maar uit gelaten, heeft iemand een tip om dit voor elkaar te krijgen?

    alvast bedankt
  • Yeay

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.