1. Inside Gamer EK 2012 Pool

Re: Inside Gamer EK 2012 Pool

ha! sta 2e
  • ha! sta 2e
  • Wel jammer dat het niet gewoon op die site te vinden is :P
  • Yes, eindelijk in de top 5.
  • Lew.
  • Lew.
    Dat je 't ff weet.

2e geworden in t algemeen klassement. Ik heb nog nooit zo'n goede poule ingevuld. ^^D
  • Congrats Lew.

Ben zelf gedeeld 3e geworden.. valt me nog weer mee (helemaal gezien mij slechte voorspellingen van de groepswedstrijden).
  • Gefeliciteerd nog! Zelf ben ik 7e geëindigd, wat erg meevalt als je bijna de hele tijd ergens onderaan hebt gestaan.
  • Wie heeft er nou gewonnen?
  • 13e, wat een afgang :( Dit seizoen maar eens oefenen in de Eredivisietoto dan.
  • 6e, not bad.
  • Beetje laat, maar gefeliciteerd Lew. Ben zelf ruim tevreden met tweede plaats [size=1]< stealth brag[/size]
  • Damn, ineens weer 19e na de dramatisch verlopende halve finales :P
  • Verdorie. Gefeliciteerd Lew, alle finalerondes goed. Nu hoop ik dat je de winnaar ook goed hebt ook, houd ik in ieder geval nog geld over aan mijn andere pool.
  • toch nog van bijna laatstes opgeklommen naar de 11e plek :D
  • De winnaar moet maar een mooie signature krijgen ofzo.
  • Nergens last van hier. Het ziet er allemaal niet echt 'sexy' uit maar het werkt zullen we maar zeggen.

En Lew, de eeuwige roem! :P
  • Wat is Foebele toch een kut site. Ik kan niet inloggen, hij weet mijn mailadres niet meer, de hele tijd foutmeldingen..
  • Wat krijgt de winnaar eigenlijk?
  • Het gaat er vanaf hangen of Duitsland of Spanje kampioen wordt. Bij Duitsland word ik eerste, bij Spanje wordt Lew eerste (bij een andere kampioen ligt het eraan of Italië wint van Duitsland of niet).

Als Spanje kampioen wordt flikker ik waarschijnlijk wel een flink eind omlaag.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren