1. Inside Gamer EK 2012 Pool

Re: Inside Gamer EK 2012 Pool

ha! sta 2e
  • Stiekem een inhaalslag gemaakt. Sta nu op plaats elf. Veel meer zal het niet worden want ik kan alleen nog punten krijgen als Duitsland in de finale komt. Nederland ligt er tenslotte al uit. En Duitsland in de finale zullen veel mensen hier wel voorspelt hebben gok ik.
  • Met Jalf en Tamklooitius als enige gisteren 16 punten gepakt tegenover 0 van de rest vd top 10. Nog maar 5 punten achter de nummer 1. Here I come!
  • Ik heb Nederland als europees kampioen dus ik ben redelijk kansloos om goed te einidigen :lol: Wel nog 6 landen goed die naar de kwartfinales zijn.
  • Ik sta achttiende. Gisteren Zweden bijna correct voorspeld, had 1-0. Waarschijnlijk heb ik daarmee wel mensen ingehaald en bijgehaald.

Kwartfinales zijn redelijk rampzalig. Heb er twee helemaal goed, Duitsland - Griekenland en Italië - Engeland. Rusland - Nederland klopt helemaal niets van. En Spanje - Zweden heb ik één land fout.

Als Duitsland, Spanje en Italië maar door gaan heb ik in ieder geval 75 procent van de halve finales goed. En dan graag Duitsland in de finale, dan heb ik daar ook nog 50 procent van goed :P
  • Heb even 1e gestaan, maar nu 25e… lekker dan!
  • Toch nog volgehouden, als Zweden nu eens normaal had gespeeld tegen Oekraïne…

Achja, ik kan in ieder geval Brutalgamer alvast teleurstellen, hij heeft precies dezelfde uitslagen als ik vanaf nu, dus voor hem zit het er niet meer in. Lew heeft afhankelijk van de telling en uitslagen nog wel een redelijke kans, Nederland in de halve finale… hah.
  • Toch 6e. Dat kan slechter.
  • Van 2e naar 19e

:')…
  • Als ik de voorspellingen zo zie, ben ik de enige die denkt dat we doorgaan. 4-0 voor Duitsland en 4-2 voor Nederland :7 Die 2 van Portugal zie ik wel gebeuren, maar wie die vier van Nederland erin moet leggen, blijft een groot vraagteken.
  • Poule A puur verneukt
    Same here. Had Polen en Rusland door …
    Niet helemaal verneukt zie ik nu ik had Tsjechei door als nummer 2 en Rusland als 1.
  • Poule A puur verneukt
  • Het verschil is wel dat Aiii daar 16+ wedstrijden voor had, jij 6 ;). Die finales zijn meer een gok.
    Ik ga echter ook nog wel flink zakken dankzij Rusland, poule D en Zweden.
  • Na een paar dagen stond ik nog ver boven Aiii. En ineens sta ik bijna laatste en hij op vijf.

Dat betekent dus inderdaad dat ik met een paar goede voorspelling ook ineens bij de top vijf kan komen.
  • Door deze telling kan het wel enorm snel veranderen. Aiii is ook wel een sneaky speler zeg. Volgens mij heeft hij de hele eerste ronde ergens onderaan gebungeld en nu klimt hij via elke ronde gewoon even naar de 5e plaats.
    'eindelijk in de top 5'-lucaboks staat ook ineens 2e.
  • Ik ben nog gezakt ook vandaag :(

In ieder geval de kwartfinale Duitsland - Griekenland goed voorspeld. Aangenomen dat Duitsland wel even eerste wordt morgen.
  • FUCK :lol:
  • Same, ben bang dat ik Griekenland dit EK wat te hoog heb ingeschat.
  • Fucking Wellbeck gisteren. Ik had 2-2 voorspeld :(

Wel m'n eerste 12 punter uit de wedstrijd ervoor. Jammer genoeg was dat weer zo'n wedstrijd die de meesten wel goed hadden :P

Also, vandaag kan wel eens rampzalig worden. Die Grieken gaan echt geen gelijkspel halen tegen de Russen. Polen heb ik met 0-1 laten winnen, dat zal ook nog lastig kunnen worden. Maar goed, ik sta dan ook 20ste in de poule :P
  • Ach, ik heb Tsjechië laten winnen. De laatste ronde in poule D en A heb ik maar maf ingevuld, en dan met name D (dit Zweden laten winnen van Frankrijk, dat zal me leren te denken dat Frankrijk toch ineens weer eens teleur zou stellen…)

Vandaar ook het 'even'.
  • Ouch.. Zweden verneukt het even voor me, door 1 wedstrijd 5 plaatsen gezakt. Had meer van ze verwacht, en had minder van Engeland verwacht.

Morgen heb ik Griekenland 0-2 Rusland en Tsjechië 2-2 Polen. Al weet ik eigenlijk niet waarom ik Polen niet op winst heb gezet, die zijn gewoon een stuk beter en hebben een grote kans op winst.

Rosicky is ook nog eens geblesseerd volgens mij.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren