1. Inside Gamer EK 2012 Pool

Re: Inside Gamer EK 2012 Pool

ha! sta 2e
  • Whohoo, even eerste.
  • Ik dacht dat er drie mensen onder me stonden, tot ik er nulletjes achter zag staan xD Hebben het waarschijnlijk niet ingevuld.

Sta dus dik laatste haha

:(
  • Volle 36 punten uit de laatste 3 wedstrijden :7 Ik kom eraan roppie

Al gaat het waarschijnlijk een beetje mis met m'n 0-3 voor Frankrijk tegen Oekraïne.. die gasten zijn motivated as fuck na de 3 punten tegen Zweden en zullen zich denk ik niet zo makkelijk opzij laten zetten.
  • Ik heb een beetje panne in groep B. Hoe zou dat nu toch komen? ;)
  • Gelijk met Wapper, maar poule D wordt mijn downfall.
  • Nu nog maar één. Maar ik kom eraan, de onverwoestbare diesel ;)
  • Ik ga lekker, opgeschoven naar de 5e plek met maar 5 puntjes achter op de nummer 1 :7
  • Mijn voorspeltalent laat me in de steek. Altijd leuk van die verrassende wedstrijden. :P
  • Sodeknaak! Ik had de vorige wedstrijd geheel correct voorspeld! Eerste twaalfpunter :)
  • Ikke wel hoor! Heb hier een beter gevoel bij dan bij Denemarken, vooral omdat ze de Duitsers in elk geval niet gaan onderschatten :)

Niemand kan natuurlijk met zekerheid een voetbalwedstrijd voorspellen (oke, tenzij het een match in Italie is :P ), maar de kansen van Oranje verschillen imo niet al te veel van Duitsland. Het ligt er echt aan in welke vorm we beide teams vanavond treffen en hoe die mindset is.
  • Een panenka in de 90e minuut. :beam:

Er hebben niet echt veel mensen vertrouwen in een overwinning, gezien de voorspellingen. :)
  • Wie moet dat ene doelpunt scoren als Huntelaar weer op de bank zit? :'D

Robben met een penalty :'D
  • Wie moet dat ene doelpunt scoren als Huntelaar weer op de bank zit? :'D
  • Dankzij gisteren sta ik nu ineens achttiende. Ik had maar twee punten. Zelfs Aiii die op flinke achterstand stond heeft me weer ingehaald :P

Vanavond ga ik ook weer slecht scoren ben ik bang, Portugal gaat bij mij winnen met 1-3 (dat zou nog wel kunnen). Maar NL en Duitsland gaan 1-1 spelen en we weten allemaal dat we gehakt gaan maken van die Duitsers :7
  • De top 5 (/2) ziet er nu wel leuk uit. Ik hoop echter dat ik de wedstrijd van 20.45 vanavond totaal fout heb.
  • Ik sta 20e nu, ach ja :P
  • Jij hebt ervaring met de toto invullen. Dat is niet eerlijk :'(
  • Even mijn one minute of fame momentje: Bovenaan in de poule!
  • Ik had weinig zin om mijn eerdere lijstje erbij te pakken. Bovendien maak ik nu meer kans op een van de twee eerste plaatsen :'D
  • Er was ook een IG poule? :P

En waarom doe je dan ook verschillende voorspellingen? :lol:

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren