1. Italië - Serie A 2011/2012

Re: Italië - Serie A 2011/2012

Volgens mij raakt die hem wel degelijk met z'n hak tijdens z'n val, nice doelpunt.
  • Volgens mij raakt die hem wel degelijk met z'n hak tijdens z'n val, nice doelpunt.
  • Op VI.nl staan wat Youtube filmpjes (link met voetbalstaaltjes Totti, Gullit, Batigol) met onder andere een "ongelofelijk doelpunt" van Cavani.

Ze noemen het een scorpione in het Italiaans. Doet denken aan Higuita en het legendarische doelpunt van Raffie tegen Feyenoord.

Ik heb de herhaling tig keer gekeken, maar ik zie het niet. Volgens mij kopt ie 'm gewoon in.
  • Voetbal is een machosport. Ik vind het geweldig om te zien dat die gozer van Napoli zo duidelijk aan het overacten is omdat hij weet dat dat goed doet bij de supporters. Om daarna achter op een scooter te stappen :D

Berlusconi vind ik ook een prachtkerel. Als hij de premier van Nederland geweest zou zijn, zou het schaamrood me op de kaken staan. Maar als buitenstaander is het wel leuk. Die kerel is de 70 ruim gepasseerd en neukt zich nog als een jonge hond door het leven. Dat is zo fout dat het leuk wordt. Ik begrijp dat wel :)
  • Niet eens onverdiend, dat is het erge eraan.

Er was ook helemaal geen lijn in het spel van Inter. Hij speelde met 3 centrumspitsen voorin, zoiets is al ridicuul. Forlan heeft waarschijnlijk nog nooit zo slecht gespeeld als vandaag. Ook Castaignos moest ballen afgeven en meevoetballen, dat ging gewoon niet.

Sneijder werd nog gewisseld ook, en toen was er al helemaal geen aanvoer meer.
  • Bommel speelt goed. ;)
  • Erg jammer :(
  • Rainieri is een prima coach voor Inter. Hij doet over het algemeen geen gekke dingen met zijn clubs.
  • Dural is dus een Mourinho fan :'D
  • Ranieri wint echter nooit wat. Bij Valencia was hij in zijn eerste termijn wel succesvol.

Ja, maar ik heb toch liever dat we enigszins meedoen om de titel dan te strijden voor degradatie.
  • @Darkshooterr

Ben je zijn Liverpool tijd vergeten?
  • Ik heb hem al voor je Darkshooferr:

———————-Ibra——————–
    Lavez————–Past———–Nene/Men
    ————–Mot/Bod–Sisok/Mat——-
    Max———Silv——–Sak/Ale/Lug—Bis/Aankoop
    ———————-Sirug—————–

Excuses voor het moeilijk lezen doe het via m'n Iphone.
  • PSG mijn team in FIFA 13 dus. Ga al vast opstellingen bedenken. ^_^
  • Ibrahimovic en Thiago Silva voor 62 miljoen naar PSG…

Misschien betekent dit wel het startschot voor een uittocht van topspelers uit Italie, er wordt ook getrokken aan Cavani en Hamsik, en Sneijder gaat misschien ook nog wel weg, zou echt een fikse slag zijn voor het toch al beschadigde Italiaanse clubvoetbal…
  • Boakye en Montolivo naar AC Milan :D Eindelijk eens Montolivo weer eens bewonderen in de CL volgend seizoen _O_
  • Dus Seedorf van Milan naar Botafogo.

Dat is wel uniek, een Nederlander in de Campeonato.
  • Ook toevallig dat er weer een omkoopschandaal is nu Juventus weer kampioen is :lol:
  • Telegraaf weer…

• Saai is de Italiaanse competitie zeer zeker niet, natuurlijk zitten er zo nu en dan saaie wedstrijden tussen, maar in welke competitie nou niet? Vind het juist een verademing de laatste 2 jaren, clubs komen op een steeds hoger niveau en de wedstrijden zijn zeer vermakelijk. Met name Juventus inderdaad, prachtig hoe zij domineren maar direct naar doel gaan. Of een Milan, waar tijdens wedstrijden grote ruimtes liggen en dus het spel mooi heen en weer gaat. Ook is het de competitie waar men nog niet is volgebombardeerd met schwalbes e.d. Nog steeds echte mannen daar, kijk naar Inter-Milan gisteren. Bij een Real Barca zou het spel 120x zijn stil gelegd door aanstellerij. Ook matennaaien ed zijn veel minder. Nee, vind de Italiaanse competitie echt leuk en ga het nog meer volgen. Nu keek ik vooral Inter, zo af en toe Milan en Juve. Volgend seizoen maar meer is op richten.

En Juve is heel erg goed, met name het positiespel is bij vlagen geweldig. Mag Real wel een voorbeeld aan nemen. Het enige nadeel is dat ze in de counter niet bepaald dodelijk zijn en dat is omdat het simpelweg niet echt goed erin zijn. Gun het ze ook wel, wens ze veel succes in de CL volgend jaar.
  • Ik bedoel spelers op het niveau Ibrahimovic bijvoorbeeld of in potentie?
  • Juventus is een mooie club. Qua Italiaanse voetbalclubs altijd al m'n favoriet geweest, leuk dat ze weer terug aan de top zijn.

Kaskovic, buiten Chiellini is er ook nog Buffon, Pirlo, Marchisio, Vidal en veteraan Del Piero. Of noem jij dat geen toppers? Verder is de rest van het team ook degelijk tot goed. Lichtsteiner, Pepe, Matri, Vucinic, Bonucci.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren