1. K-1 World Grand Prix 2005

Re: K-1 World Grand Prix 2005

Ik zag gisteren Bonjasky vechten tegen die Wit-Rus, ging gelijk op maar in de extra ronde was Bonjasky duidelijk beter. Aerts maakte gehakt van Mighty Mo, die kreeg echt een flink pak op z'n flikker. Had niet gedacht dat Aerts nog zo kon domineren tegen een tegenstander van het niveau Mighty Mo. Ok, Mo is niet technisch, wel een echte hard-hitter.

Schilt niet gezien, maar ik vind hem geen onaardige vechter hoor A-Jay, bovendien is het een karateka dus dat zou jou aan moeten spreken.

Le Banner gaf Gary "Big Daddy" Goodridge een ongenadig pak slaag, en was daar zelf niet eens blij mee. Die twee schijnen tegenwoordig maatjes te zijn.

Ik zag ook een voorfilmpje van volgende week, dan vecht Sapp tegen Choi, clash of the Titans, beiden rond de 160kg alleen is Choi 20cm langer. Dat belooft wat.

Ik zie nauwelijks bij K-1 karateka daadwerkelijk karate gebruiken.
Bob Sapp vind ik eigenlijk echt een grappig kereltje.
Gast heeft gewoon mokerhanden en bij de introductie staat er bij z'n beoefende sport football :lol:

off-topic:Hoezo hebben die Muay Thai gasten altijd van die lintjes om hun arm btw?
  • Ik zag gisteren Bonjasky vechten tegen die Wit-Rus, ging gelijk op maar in de extra ronde was Bonjasky duidelijk beter. Aerts maakte gehakt van Mighty Mo, die kreeg echt een flink pak op z'n flikker. Had niet gedacht dat Aerts nog zo kon domineren tegen een tegenstander van het niveau Mighty Mo. Ok, Mo is niet technisch, wel een echte hard-hitter.

Schilt niet gezien, maar ik vind hem geen onaardige vechter hoor A-Jay, bovendien is het een karateka dus dat zou jou aan moeten spreken.

Le Banner gaf Gary "Big Daddy" Goodridge een ongenadig pak slaag, en was daar zelf niet eens blij mee. Die twee schijnen tegenwoordig maatjes te zijn.

Ik zag ook een voorfilmpje van volgende week, dan vecht Sapp tegen Choi, clash of the Titans, beiden rond de 160kg alleen is Choi 20cm langer. Dat belooft wat.

Ik zie nauwelijks bij K-1 karateka daadwerkelijk karate gebruiken.
    Bob Sapp vind ik eigenlijk echt een grappig kereltje.
    Gast heeft gewoon mokerhanden en bij de introductie staat er bij z'n beoefende sport football :lol:

off-topic:Hoezo hebben die Muay Thai gasten altijd van die lintjes om hun arm btw?
  • Ik zag gisteren Bonjasky vechten tegen die Wit-Rus, ging gelijk op maar in de extra ronde was Bonjasky duidelijk beter. Aerts maakte gehakt van Mighty Mo, die kreeg echt een flink pak op z'n flikker. Had niet gedacht dat Aerts nog zo kon domineren tegen een tegenstander van het niveau Mighty Mo. Ok, Mo is niet technisch, wel een echte hard-hitter.

• Ik zag gisteren dat er alweer 3 Nederlanders door zijn.
    Petje af.
    Alleen bij 1tje vond ik t toch wel onterecht.
    Semmy Schilt.
    Gast is een en al polio.
  • |.|

Relaxt hoor. Hoewel mij een sumo worstel toernooi nog leuker lijkt om mee te maken. Als ze dan met allemaal kussentjes gaan gooien, waar dan weer statiegeld op blijkt te zitten. Ik vind het prachtig allemaal :).

Iemand gisteren nog gekeken? Bonjasky moest weer tegen een of andere boxer die niks in de K1 te zoeken had. Groot en dik. Het gevecht was binnen 5 secondes afgelopen met een highkick tegen zijn hoofd. En nog niet eens met zijn scheen geraakt, maar met de wreef. Dit bedoel ik nou dit soort tegenstanders. Niks te zoeken in de K1.

Kid Yamamoto werd ook verslagen door een of andere Europeaan die ik nog nooit had zien vechten. Prachtige wedstrijd.

Dit nog over Mike Tyson haha:
    Tyson-Crazy until the end

Heavyweight Kevin McBride, the man responsible for ending the career of Mike Tyson in Washington last weekend, has revealed some of the disgraceful and desperate tactics the former undisputed heavyweight champ used to try and keep his career alive.

Tyson retired on his stool between the sixth and seventh rounds after taking a beating from the 6ft 6 Irishman. According to McBride The 39 year-old resorted to some pretty measures including biting his nipple.

"Tyson is still crazy. He bit my nipple!, McBride told English newspaper The Sun "I didn't realise it at first but he had his teeth around it. I just felt a strange sensation and then realised what he'd done.

"He could not get up high enough to bite my ears - good job he wasn't a midget otherwise he would have bitten something else!

"He was also trying to bite the thumb of his glove in the ring and I just couldn't work out what he was trying to achieve by that."

McBride added: "Tyson butted me, tried to break my arm, I screamed out in pain, he smashed my face with his forearm but I said to him, 'Is that all you have, Mike'?

"He was just so desperate to win but he is a f****** lunatic. He's a great f****** man, though.

"My ribs feel sore and I needed 15 stitches to repair the cut above my left eye that he did with a butt.

"It was a bit sad to see Tyson go out like that because he was my idol as I grew up.

"He hits as hard as anyone I have been in the ring with.

"But I wasn't sad in another sense because this man had head-butted me, tried to break my arm and bit me.

June 12, 2005
  • Ik ga erheen in november, it's gonna rock…
  • Tyson heeft nu ook officieel afscheid genomen van de boks-sport, na weer een nederlaag. En ik zie 'm niet zo gauw iets anders doen. Althans, niet tot dat ie het startgeld van z'n laatste partij er weer volledig doorheen verbrast heeft.
  • Ja hehe, Tyson ergert zich dood aan Sapp. Natuurlijk alleen om dat Sapp popie is en Tyson niet meer. Ik snap ook niet waarom Mike zichzelf nog steeds zo belachelijk maakt met die praatjes. Mike Tyson = history, heeft Lennox Lewis dat niet genoeg in zijn bolle kop geramd?
  • Respect for those guys !

Man ik kan echt niet wachten om Mike Tyson te zien verliezen van Bob Sapp, maar waarneer beginnen ze nou eens… Het is al 2 jaar bekend dat Tyson het wil opnemen tegen hem en met grootspraak de Japanse talkshows volpraat, maar ik wil het nu wel eens zien.
  • Hij traint in Almere volgens mij gewoon nog steeds. Of Haarlem. In ieder geval in Noord-Holland :P.
  • Uit de sportweek maak ik op dat ie dus gewoon nog in Almere woont en in Amsterdam traint ^^D
  • Ja maar het gekke is dat hier in NL zelf merk je vrij weinig over vechtsporten en ook in games enzo zijn het altijd asian/thaise kickboxers maar Nederland is gewoon kickbox land nr1, hoost is een halfgod in Tokyo maar hier lichtjes bekend. Zo'n amerikaanse kenner in een vechtsport docu op Discovery zei ook dat zijn top favorieten allen Nederlanders waren.

Woont Remy nog gewoon in Nederland? Als ie in Tokyo gaat wonen verdient ie wel veel geld, net als Hoost.
  • mwah, alleen al met die twee gewonnen finales had ie 800.000 dollar verdiend. Daar zou ik wel een paar jaar goed van kunnen leven
  • Toevallig staat er in de sportweek van deze week een interview met Remy Bonjasky, wel lachen dat die gast ondanks al zn prijzengeld nog steeds in z'n oude tweedehands auto rondrijdt en in een gewoon gezinshuisje woont ^^D

Komt er ook niet snel van hoor, aangezien ondanks de vette prijs die te winnen valt met K-1 de andere niet echt veel voorstellen dan enkel de titel.
  • Toevallig staat er in de sportweek van deze week een interview met Remy Bonjasky, wel lachen dat die gast ondanks al zn prijzengeld nog steeds in z'n oude tweedehands auto rondrijdt en in een gewoon gezinshuisje woont ^^D
  • Ik wist ook niet dat Hug dood was, maar goed hij blijft toch wel een goede bekende in de K-1 historie.

Iig weet je met K-1 nooit wat er gebeuren gaat, want elke keer verbaast het me weer dat bepaalde mensen toch zo ver komen. Iig grote kans dat dit keer de nederlanders weer de titel claimen, hoewel de bovengenoemde kandidaten ook zeker een kans maken. Nederland is nou enkel veel vertegenwoordigd in dat tournooi.
  • Is Hug dood? Dat ie niet meer vecht weet ik, maar dood dat is nieuw voor me.

Cro-cop is een hele goede, geweldige traptechniek, na Kaennorsing de no.2 wat dat betreft.

Hoost vecht erg tactisch, sloopt zijn tegenstander langzaam. Spectaculair is dat niet, maarja hij wint ermee, en dat is wat telt uiteindelijk.

LeBanner is ook wat minder aan het worden. Hij oogt minder fit. Daar staat tegenover dat ie wel slimmer is gaan vechten. De vroegere LeBanner was mijn absolute favoriet, meteen er in vlammen en doorgaan. Die heeft er een paar echt helemaal de pleuris gerost, jammer van dat glazen kinnetje tho.
  • Bob Sapp rocks. NFL style :)
    Bob komt trouwens het best tot zijn recht in de UFC, daar is ie echt wel andere koek. Maar in de K1 is ie ook wel goed, hij heeft toen wel Hoost neergebeukt. Kheb liever K1, echt vette shit, vind UFC getuigen van weinig stijl en respect. Trouwens er deed wel een keer een Sumo mee en dat was echt 3x niks, die kerel werd ook gediskwalificeerd wegens natrappen. Sommige sporten moeten idd buiten de K1 blijven.

Zegt wel wat trouwens dat die japanners de laatste jaren zo corrupt zijn he, ze moeten gewoon toegeven dat Nederlanders de boel ownen daaro. Japanners stellen geen hol voor in de K1, die Musashi werd echt de tering in geschopt en dan die jury die er niks van wilde weten echt belachelijk.

Remy, Crocop en Lebanner schat ik hoog in, en die thailand gozer is idd ook wel wreed. Hoost er Aerts misschien maar zijn die nog niet op hun retour? Vind hoost de laatste jaren wel saai vechten met zijn low kicks. Ik zie trouwens Andy Hug in het lijstje staan maar die is allang dood, was wel een goeie karateka.
  • Je begrijpt er weer helemaal niks van.

Het is helemaal niet zielig omdat Kaoklai er voor kiest te vechten tegen mensen die veel groter zijn dan he, hij heeft zich weten te kwalificeren en wint vaker wel dan niet. Wat is daar dan zielig aan?

Als ie een Mighty Mo die 40kg zwaarder is een knalharde KO bezorgt, waarom is ie dan zielig?

Hij WIL in de hoogste klasse vechten en blijkt er goed/sterk genoeg voor te zijn, dan zou het belachelijk zijn om 'm die kans te ontzeggen.

Tegen Choi stond ie ook weer in de finale, heb dat gevecht niet gezien dus ik weet niet of ie gewonnen heeft.
  • Ik vind hem niet zielig, ik vind het zielig dat ze hem laten vechten tegen andere vechters die twee keer zo groot zijn en twee keer zo zwaar. Leer lezen.

Dit gevecht tegen Choi sloeg toch nergens op. Of laatst dat gevecht van die scheidsrechter tegen Akebono. Ik vind dat kleine vechters als Kaoklai lekker in hun eigen gewichtsklasse moeten blijven vechten, levert veel meer spektakel op. Een uitstapje tegen een vechten als Ignashov kan wel, want die ontlopen elkaar niet zoveel wat lengte en gewicht aangaat, maar tegen een reus als Bob Sapp of Akebono of wie dan ook vind ik het maar een kansloze vertoning, waar ze niet alleen de vechters te kijk zetten, maar ook de sport zelf.

En wat vechters als Bob Sapp en Akebono aangaat. Ik vind het ook wel leuk om naar Bob Sapp te kijken, omdat het zo'n rariteit is, maar met kickboxen heeft het toch geen ene donder te maken? Die man stormt gewoon op je af, maait wat heen en weer met z'n kolenschoppen en als je die maar een minuut lang weet te ontwijken is hij buiten adem. Maak daar dan een freakshow klasse van ofso, want ik zie 1000 keer liever een gevecht met getrainde mannen als Ignashov, Bonjasky, Hoost.

De gevechten moeten gewoon kwalitatief beter en die kwaliteit bevorder je niet door van die gekke figuren de K1 binnen te laten of oneerlijke gevechten met een gewichtsverschil van 100 kilo.
  • Michael McDonald - "I keep Forgetting" in de auto aan :P

ik vind Bob Sapp een gave gast :) wil je niet tegenkomen in het donker

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren