1. K750i

Re: K750i

Jah , via een USB kabel of een Bleutooth Dongle, Ik heb de W800I, dattis het grotere broertje van de K750i , en ik kreeg bij de mijne een USB kabel waarmee ik zo vanalles op de mobiel kon zetten…
Zit er niet zoiets bij de K750i?

he kaas je hebt hem toch gekocht? en hoe is die? kwa telefoon en kwa mp3 speler?

Het is een geweldig ding imho, geweldig geluid, beter dan mn MP3 speler :)
De telefoon is gewoon goed, je kan vrijwel alles veranderen doormiddel van theme's en natuurlijk de achtergrond etc etc.
headset die je erbij krijgt geeft geweldig geluid, zit alleen zon kutband aan…

Syncen met PC gaat ook heel makkelijk, kheb al verschillende dingen op geprobeerd, SMS gestuurd vanaf de PC, agenda is makkelijk bij te houden etc, en je kan er zo MP3s op zetten, onder XP vind hij meteen de memory stick die je erbij krijgt (512mb)

De MP3 functie werkt goed, je kan playlists enzo maken, je kan ook de equalizer gebruike en alles instellen..
De Sony Bass functie gebruik ik niet, ik vind een eigen ingestelde equalizer beter.

Ik heb hem genomen met een T-mobile 150 abbo van 21.50 per maand, 2 jaar.

[Edit]

De fotos er mee zijn ook heel scherp, ook op de PC, maar dan moetje ze ofcourse wel verkleinen naar 800x600 ofzo.
  • Jah , via een USB kabel of een Bleutooth Dongle, Ik heb de W800I, dattis het grotere broertje van de K750i , en ik kreeg bij de mijne een USB kabel waarmee ik zo vanalles op de mobiel kon zetten…

he kaas je hebt hem toch gekocht? en hoe is die? kwa telefoon en kwa mp3 speler?

Het is een geweldig ding imho, geweldig geluid, beter dan mn MP3 speler :)
    De telefoon is gewoon goed, je kan vrijwel alles veranderen doormiddel van theme's en natuurlijk de achtergrond etc etc.
    headset die je erbij krijgt geeft geweldig geluid, zit alleen zon kutband aan…

Syncen met PC gaat ook heel makkelijk, kheb al verschillende dingen op geprobeerd, SMS gestuurd vanaf de PC, agenda is makkelijk bij te houden etc, en je kan er zo MP3s op zetten, onder XP vind hij meteen de memory stick die je erbij krijgt (512mb)

De MP3 functie werkt goed, je kan playlists enzo maken, je kan ook de equalizer gebruike en alles instellen..
    De Sony Bass functie gebruik ik niet, ik vind een eigen ingestelde equalizer beter.

Ik heb hem genomen met een T-mobile 150 abbo van 21.50 per maand, 2 jaar.

[Edit]

De fotos er mee zijn ook heel scherp, ook op de PC, maar dan moetje ze ofcourse wel verkleinen naar 800x600 ofzo.
  • Jah , via een USB kabel of een Bleutooth Dongle, Ik heb de W800I, dattis het grotere broertje van de K750i , en ik kreeg bij de mijne een USB kabel waarmee ik zo vanalles op de mobiel kon zetten…

• hehe hij doet et thanks ^^D
  • je hebt er een instalatie cd bij gekregen die moet je instaleren, dan een reboot en dan je telefoon eraanhangen :)
  • Moet je het gewoon via één van de twee omzetten naar je phone.
    Zal vast een soort van software bijzitten of als je het aansluit als onbekende schijf op je PC komen te staan.
    Dan is het gewoon een kwastie van schuiven met muziek bestanden.
  • ja usb kabel bleutouth enzo zitte r allemaal bij
  • Ik heb een USB bluetooth, dan stuur je zo alles via bluetooth na je mobiel (heb wel Samsung E730, maar dat zal verder wel niks uitmaken)
  • Zit er geen usb kabel of bluetooth iets bij?
  • weet iemand hoe je in hemelsnaam muziek op de sony ericson K750 i moet zette
  • heb je met dat spul wat van de vrachtwagen gevallen is… zit meestal geen handleiding meer bij.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren