1. Forum
  2. Know your info!!!11!1! Thundercats Return

Re: Know your info!!!11!1! Thundercats Return

Ik ook!
  • Ik ook!
  • Ja man 1985 gemaakt.
  • Dat was echt ge-ni-aal. Hulde.
  • Ik volg het wel nog, maar heb nog geen tijd gehad om de nieuwste 3 afleveringen te kijken….
  • Die oude waren 100x beter in nog erbij uit 1985 ook…

80's cartoons hebben sowieso een bad ass sfeer.
  • JWZ! :O
  • And it's back!

Monkian en Jackalman hebben ze wel vet gemaakt maar waarom die namechange dat is best wel sneu eigenlijk. :r

En waar the fuck zijn Vultureman en die Amazone chickies?!
  • Volgt iemand dit nog?

Well, duh.
  • Ik vind het wel ok alleen baal ik van dat het elke keer vervolgd wordt.
  • Nee.
  • Volgt iemand dit nog?
  • Die Thundercats outakes van de originele zijn ook grappig.

http://youtu.be/en0Icxb3s9I
  • HOLY SHIT _O_
  • :lol: :lol: :lol:
  • :lol:
  • Ik moest deze video even met jullie delen:

http://www.youtube.com/watch?v=ndA69KiffJE&feature=channel_video_title
  • Weet iemand wanneer aflevering 9 uitkomt? En waarom er al bijna 2 weken geen nieuwe aflevering is geweest?

Ik weet niet of dat al bekend is. Ik heb wel ergens iets gelezen over eind oktober.

Aardige serie tot nu toe. Al moet het worden gezegd, er moeten dringend wat episodes gaan focussen op de andere karakters. Panthro heeft zijn backstory episode gehad, en de laatste 2 episodes focussen vooral op Lion-O. Begrijpelijk, maar karakters als Tygra en Cheetara zijn nu zo….niet aanwezig :(

Maar goed, we hebben pas 8 episodes dus er komt nog veel meer. Maar ik hoop toch wat meer balans te zien in de komende episodes.
  • Het ziet er allemaal wel aardig uit natuurlijk, maar tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk. Best wel kut is dit eigenlijk. Jammer.
  • Weet iemand wanneer aflevering 9 uitkomt? En waarom er al bijna 2 weken geen nieuwe aflevering is geweest?
  • Ik had ze voor 50 cent per stuk gehaald.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren