1. Liga BBVA 2010/2011

Re: Liga BBVA 2010/2011

Wie betaald er nu nog 30 miljoen voor Benzema :') seriously….
  • Het is idd geen geintje denk ik.
    Je denkt eerst toch wel dat het aan Zlatan lag.
    Maar achteraf kun je toch wel zeggen dat Guardiola sommige dingen nog niet beheerst.
    Maar toch blijft het een goede coach.

jij dacht dat. Anderen wisten allang wel beter. Het heet vanuit neutraal oogpunt redeneren.

Het begint wel duidelijk worden dat Guardiola niet echt een people's manager is en geen wissels gemotiveerd kan houden. Er zit een goed bestuur achter die het binnenskamers houdt en de rust bewaart, om die reden viel het tot nu toe ook nog nooit op dat bijvoorbeeld Ron Jans niet bepaald zo'n toffe en sociale peer is als door de buitenwereld werd gedacht.

Als Guardiola weggaat doen de spelers hun boekje wel open, en als hij bij een rommelige club terecht komt zijn de rapen gaar.
  • Boehoe Bojan, gefrustreerde spelers hebben altijd wel wat negatiefs te zeggen over hun oude trainers. Nothing new.
  • Het is idd geen geintje denk ik.
    Je denkt eerst toch wel dat het aan Zlatan lag.
    Maar achteraf kun je toch wel zeggen dat Guardiola sommige dingen nog niet beheerst.
    Maar toch blijft het een goede coach.
  • Krkic: 'Weigerde nog langer met Guardiola te praten'
    23/07/2011 17:53

Bojan Krkic, door AS Roma overgenomen van Barcelona, hekelt het gebrek aan respect dat hij kreeg van trainer Pep Guardiola, die hem herhaaldelijk op zijn ziel trapte. Tijdens een persconferentie sprak de twintigjarige aanvaller zich hierover uit.

'Als liefhebber moet ik erkennen dat Guardiola de beste coach ter wereld is', zei Krkic. 'Maar op persoonlijk vlak zijn me vervelende dingen overkomen. Daarom kan ik niet zeggen, dat hij voor mij de meest ideale trainer was.'

'Op verschillende momenten behandelde hij me onredelijk. Die handelswijze is een van de redenen waarom ik besloot Barcelona de rug toe te keren.'

Het dieptepunt voor Krkic was de Champions League-finale op Wembley. Hoewel Barça met 3-1 van Manchester United won, beleefde de Spanjaard geen enkel plezier aan de zege. Dat hij geen seconde speeltijd kreeg, voelde als verraad.

'Sindsdien weigerde ik nog langer met Guardiola te praten', gaf Krkic aan. 'Dat ik toen niet op het veld kwam, doet me nog steeds pijn. Het was bovendien de tweede keer dat me dit overkwam.' Krkic kwam in mei 2009, toen Barcelona in Rome Manchester United met 2-0 versloeg en voor de derde keer in de clubhistorie de Champions League won, eveneens niet in actie voor de Catalanen.
  • Het is dat ik Coentrao er graag in zie maar dat dat niet ten koste gaat van Marcelo. Aanvallend beiden zeer goed, alleen verdedigend is Coentrao toch nog wat beter. Vandaar dat ik hem op rechts had gezet. Ramos in het centrum is echt een beest, veel beter dan op rechts. Dus ook een reden.

Ben zelf niet echt weg van Sahin en zoals ik al eerder aan gaf: Kaka is goud waard mits in vorm. Hij lijkt weer te branden laatste wedstrijden dus ik blijf optimistisch. Wat heb je nou liever? Een Kaka in vorm of Sahin? Een middenveld met Alonso, Ozil en Kaka allen in goede doen lijkt een droom. Die hopelijk gaat uitkomen.

Een Kaka' in vorm zou bij elke club in de basis staan.
    Een Sahin is denk het niet gehaald voor de bank.
    Ik zou het ook erg jammer vinden als Marcelo de bank op moet maar heey Coentrao kan ook op het middenveld hoorde ik vandaag op het nieuws.
  • Het is dat ik Coentrao er graag in zie maar dat dat niet ten koste gaat van Marcelo. Aanvallend beiden zeer goed, alleen verdedigend is Coentrao toch nog wat beter. Vandaar dat ik hem op rechts had gezet. Ramos in het centrum is echt een beest, veel beter dan op rechts. Dus ook een reden.

Ben zelf niet echt weg van Sahin en zoals ik al eerder aan gaf: Kaka is goud waard mits in vorm. Hij lijkt weer te branden laatste wedstrijden dus ik blijf optimistisch. Wat heb je nou liever? Een Kaka in vorm of Sahin? Een middenveld met Alonso, Ozil en Kaka allen in goede doen lijkt een droom. Die hopelijk gaat uitkomen.
  • Marcelo :(
  • Ik zou Coentrao links zetten en Ramos naar rechts Pepe met Carvalho centraal. Die 2 hebben toch wel dat ''Portugese Chemistery''
  • Misschien Sahin ipv Kaka en dan lijkt het me een prima opstelling.

Behalve dan dat je nu Coentrao op rechts zet, dat is kut.
  • 26 miljoen toch? Dat kan oplopen naar 37 ofzo als ik het niet verkeerd herinner. De bank is dan in ieder geval wat sterker, Barca heeft een relatief zwakke bank vergeleken met andere teams. Dus wel goed van ze.
    Klopt dat vind ik ook de bank van Barca heeft niks speciaals.
    Er is niet echt een speler waarvan je kan zeggen hij kan de winnende doelpunt maken.
    Ik hoop dat Pedro/Sanchez zo'n beetje de Nani/Park kunnen vormen van Man Utd, dus roulerend.

EDIT: Wat een prachtige deal om Bojan naar Roma te doen.
    Roma koopt Bojan voor 12 miljoen en over 2 seizoenen mag Barcelona Bojan overkopen voor 13 miljoen.
    Wilt Roma Bojan nog houden moeten ze over 2 seizoenen nog 28 miljoen euro bij betalen ^^D !
  • Sanchez is een prima aankoop van ze.
  • 26 miljoen toch? Dat kan oplopen naar 37 ofzo als ik het niet verkeerd herinner. De bank is dan in ieder geval wat sterker, Barca heeft een relatief zwakke bank vergeleken met andere teams. Dus wel goed van ze.
  • Alexis Sanchez naar Barcelona. :D
    Ik ben benieuwd wie in de basis gaat Pedro/Sanchez?
  • http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142903

_O-

Die gozer was de gehele wedstrijd al irritant bezig, payback's a bitch. Kan me voorstellen dat het pijn doet als een gespierde gozer van 1.87 m ofzo je naar de grond werkt op die manier.
  • En dat moet uitgerekend Pele zeggen :')

lol maar wat denk je van de gerucht?
    Wat ik denk van de gerucht?
    Dat het, 'het' gerucht moet zijn ^_^
    Ok dan weet ik jou mening ook al had ik die niet gevraagd :roll: .
  • Ik denk eerder dat Mourinho Adebayor erbij wilt, alhoewel je het met Real nooit weet. Mijn part hoeft het niet, als je toch een topspits wilt halen doe dan maar Aguero en doe maar Benzema weg die vele supporters niet meer mogen door zijn uitlatingen.

Wat ik denk van de gerucht?
    Dat het, 'het' gerucht moet zijn ^_^

• Eindelijk zijn we af van die lange offtopic discussie!

Ik las net dat er geruchten gingen dat Santos de bod van Real heeft geaccepteerd na verluid zou het om een bedrag van rond de 45 miljoen euro zijn.

Wat vinden jullie hiervan is deze gerucht waar?

Het onderste gedeelte is trouwens best oud nieuws:

[size=3]Pelé waarschuwt topclubs voor egoïstische Neymar
    [/size]
    In Brazilië wordt Neymar gezien als een van de grootste talenten die het land ooit voortbracht. De aanvaller van Santos wordt dan ook begeerd door diverse topclubs. Pelé waarschuwt die clubs voor de egoïstische aanvaller.

'Neymar is inderdaad behoorlijk getalenteerd en speelt regelmatig zeer goed', laat de zeventigjarige gewezen vedette, die net als Neymar groot werd bij Santos, weten op een persconferentie in Mexico. 'Maar hij zou meer voor het team moeten spelen. Hij is voornamelijk bezig met het publiek en om ervoor te zorgen dat hij op televisie komt.'

Ondanks de kritiek van Pelé staat Neymar bij onder meer Barcelona, Chelsea, Juventus, Manchester City en Real Madrid bovenaan het verlanglijstje van nieuwe spelers. De negentienjarige aanvaller zelf weet dat zijn toekomst in Europa ligt, maar heeft nog niet kunnen kiezen uit het enorme aanbod.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren