1. Liga BBVA 2010/2011

Re: Liga BBVA 2010/2011

Wie betaald er nu nog 30 miljoen voor Benzema :') seriously….
  • @Wapper
    Nee dat ben ik niet maar als je me zo blijft uitdagen dan kan ik dat wel worden.
    :lol: . Pas maar op Wapper, straks maak je hem nog verstandelijk gehandicapt.

Dat zou toch geweldig zijn _O-

Maar even 'serieus' Wapper, geef het op. Er gaat geen zinnig woord uitkomen en dit topic is praktisch onleesbaar geworden door het ge-heen-en-weer.

I know.. :P Er is nog nooit een zinnig woord uit die dude gekomen. En toch reageer ik nog op hem, hmm.. Zou inderdaad verstandiger zijn er niet meer op te reageren.

————

Anyway check dit: domme chick gooit zichzelf voor golfkarretje Real spelers :lol:
  • @Wapper
    Nee dat ben ik niet maar als je me zo blijft uitdagen dan kan ik dat wel worden.
    :lol: . Pas maar op Wapper, straks maak je hem nog verstandelijk gehandicapt.

Maar even 'serieus' Wapper, geef het op. Er gaat geen zinnig woord uitkomen en dit topic is praktisch onleesbaar geworden door het ge-heen-en-weer. Ik mag dan niet veel om Spaans voetbal geven, het is altijd wel leuk om echte discussies te volgen. Dit is dat niet.
  • @Wapper

@Ingegno
    Ik vind idd dat Bojan veel talent heeft maar hij heeft pech dat ie in een verkeerde generatie zit bij Barca.

Het beste is hem verkopen ik denk dat je er wel 10/20 miljoen voor moet kunnen opvangen.
  • Bojan heeft wel talent, alleen het komt er niet bepaald uit. Zijn handelingssnelheid schiet te kort en hij wordt echt zo van de bal af gezet. In Italië wordt hij binnen een maand gebroken als hij er niets aan doet.
  • Ja, en hoe hard ze hem aan zullen pakken :P Gaat er wel wat ruwer aan toe.
  • Italiaanse verdediging zal het hem ook niet makkelijker maken..

Dat bedoel ik met minder ruimte ;)
  • Italiaanse verdediging zal het hem ook niet makkelijker maken..
  • Ik vermoed dat deze jongen te licht is voor de Serie A. Krijgt veel minder ruimte dan in Spanje en zal hier behoorlijk last van hebben.
  • Hij heeft veel bij Barca gespeeld hoor, meer dan genoeg kansen gekregen. Maar op zijn positie heeft Barca nu keiharde concurrentie voor hem. Ik heb geen idee voor hoeveel Roma hem heeft overgenomen, de transfer is ook nog niet officieel.
  • Best een goede voetballer maar hij moet aan spelen toekomen om beter te worden. Bij Roma zal hij die kans wel krijgen aangezien hij de trainer kent. Luis Enrique zal ook wel aanvallend willen spelen gezien zijn achtergrond. Voor Bojan een mooie kans. Voor hoeveel is ie vekocht?
  • Om wel nog ontopic te blijven:

Bojan die dus uiteindelijk toch vertrekt bij Barca. Groots talent, ze doen hem weg voor hoogstwaarschijnlijk Roma. Ik vind het een beetje zonde, maar heb wel het gevoel dat die jongen het goed gaat doen in Italië.
  • 10R-Ronaldinho-R10, ik moet je even iets vragen. En ik zweer het je, ik vraag dit niet om vervelend te doen of om je te beledigen of iets dergelijks. Maar; heb je een bepaalde (verstandelijke) handicap? Of ben je misschien autistisch? Het is moeilijk om zoiets te constateren alleen maar aan de hand van posts, maar het komt wel zo op me over aangezien je veel (logische) dingen niet begrijpt. Als er zoiets is moet je dat gewoon even zeggen; dan kunnen we er rekening mee houden.
  • OMG wat ben jij de grootste spammer die ik ken zeg!
    Je blijft maar offtopic gaan + je gaat effe dubbelposten!
    Misschien heb ik wel een Barca bril maar ik kan ook tegen ze zijn in sommige punten.

@Ingegno
    Tjah wat moet ik erop zeggen Neymar is nog jong en hij heeft nog een lange carriere te gaan het was toch wel slim van Dunga om hem niet mee te nemen naar het afgelopen wk.

Ik denk dat hij precies hetzelfde gaat worden net als Robinho een overschatte speler.
  • Santos schoot volgens mij zelfs de penaltystip zowat weg :lol:
    Argentinie en Brazilie eruit geknikkerd, Messi en Neymar dit toernooi best onzichtbaar. Maar wat heb ik gelachen gisteren zeg :lol:
    Brazilie (en Argentinie) is een grote grap geworden _O-

Neymar kan nog lang niet een team op sleeptouw nemen. Hij is nog erg jong, dat wel, maar ben nog niet echt onder de indruk van hem. Veel talent, maar ook kans dat ie flopt in Europa, ik zou het risico eigenlijk niet nemen.
  • HAHA ik lach me kapot Barca bril OMG als jij mijn posts nou een keer eens leest en ziet wat voor dingen ik ook tegen Barcelona zeg dan snap je het teminste! :roll:

Oh dus je ontkent die Barca bril van je.. 8] You just proved my point.
  • Santos schoot volgens mij zelfs de penaltystip zowat weg :lol:
    Argentinie en Brazilie eruit geknikkerd, Messi en Neymar dit toernooi best onzichtbaar. Maar wat heb ik gelachen gisteren zeg :lol:
    Brazilie (en Argentinie) is een grote grap geworden _O-
  • "Meelopertje" :lol: Ik ben allesbehalve een meeloper. En nooit kritiek bij anderen? Waar baseer je dat op dan? Je kent me niet dude, dus probeer dit soort onzin maar niet te verkondigen.

Kijk eerst maar eens naar jezelf R10, bekijk je posts eens in dit topic maar doe eerst die Barca bril van je af. Misschien dat je dan inziet hoe retarded je overkomt hier.

HAHA ik lach me kapot Barca bril OMG als jij mijn posts nou een keer eens leest en ziet wat voor dingen ik ook tegen Barcelona zeg dan snap je het teminste! :roll:
  • Is er btw iets mis met verdedigers die penalty's nemen? Er zijn genoeg verdedigers met een hele goede traptechniek en die tegen de spanning kunnen. Vaak is het toch even bekijken wie er lekker in de wedstrijd zit. Ik zou niet weten waarom dat geen verdedigers kunnen zijn?
  • "Meelopertje" :lol: Ik ben allesbehalve een meeloper. En nooit kritiek bij anderen? Waar baseer je dat op dan? Je kent me niet dude, dus probeer dit soort onzin maar niet te verkondigen.

Kijk eerst maar eens naar jezelf R10, bekijk je posts eens in dit topic maar doe eerst die Barca bril van je af. Misschien dat je dan inziet hoe retarded je overkomt hier.
  • Jij neemt zelf ook nooit iets aan van een ander aan!

Niet van jou, nee. Vind je het gek :lol:

Precies en dat is je probleem meelopertje!
    Nooit kritiek leveren bij anderen en denken dat je mij altijd de zonnebok kan maken :O .

Penalty's waren zalig om te zien:D
    Wat een stel mafketels en wie laat nou 2 verdedigers nemen :S .

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren