1. Lowlands 2012

Re: Lowlands 2012

+ Die Antwoord

twitpic.com/8q6una
  • + Die Antwoord

twitpic.com/8q6una
  • Zelfbevestiging van een erg fijne naam voor in de X-Ray: Holy Other!!
  • So random :lol:
  • de D&B namen zijn wel fijn…
  • Wist niet dat jij ook ging Blits :) .
  • 185 fucking euro. :lol:
  • Lelystad en Harderwijk zijn je vriend!
  • Whitest Boy Alive. Wat een feestje.

• Vanmiddag vanuit het Walibi reuzenrad genomen. Bijna alle muziektenten staan er nog steeds.

Nu even een nachtje thuis slapen en dan morgen op naar Parijs voor Rock en Seine.
  • Hoe mooi moet het ook zijn om als band het podium op te komen en te worden verwelkomd door een minutenlang gejuich. En vervolgens de hele tent het hele uur lang mee te krijgen. Zelf na afloop bleef men nog minutenlang het laatste nummer zingen. Echt tof.

Na het optreden loop ik de tent uit, hoor ik een brede, kale en zwaar getatoeëerde gast tegen z'n buurman zeggen: "die frontman, ik wil hem zijn." Haha.
    Ja, maar op het einde kreeg ik ook wel een beetje kippenvel hoor. Ik heb dat nummer nog zo lang door lopen zingen, helemaal tot aan de tent :lol:
    Het leukste/beste optreden van Lowlands IMO. Ik was al een tijd fan van hun muziek, maar wist nooit dat je er zo'n leuk feestje mee kon hebben. Ik vond het altijd meer laid-back muziek. Maar damn dit was leuk ^^D
    Hoe mooi moet het ook zijn om als band het podium op te komen en te worden verwelkomd door een minutenlang gejuich. En vervolgens de hele tent het hele uur lang mee te krijgen. Zelf na afloop bleef men nog minutenlang het laatste nummer zingen. Echt tof.

Na het optreden loop ik de tent uit, hoor ik een brede, kale en zwaar getatoeëerde gast tegen z'n buurman zeggen: "die frontman, ik wil hem zijn." Haha.
  • Heh, doet me denken aan Werchter 2010. Toen bleek na Florence + the Machine mijn enkel ook opeens vier keer groter te zijn dan normaal. Alleen was het in mijn geval waarschijnlijk één of ander insect dat me gebeten had.
  • OMG :lol: :lol: :P .
  • Wat een weekend. He-le-maal kapot toen ik gister weer thuis kwam. Moest werken in de koffiestand op het festival terrein. Heb ook nog een antibioticakuur een tetanusprik en een ingezwachtelde been eraan overgehouden door een mogelijke beet van een slang (geen grap). Was zaterdag nacht na wat biertjes gaan pissen in het bos achter de CREW camping en werd zaterdag wakker met een klompvoet met daarin vier gaatjes in een symmetrisch patroon. Dokter durfde het niet met zekerheid te zeggen maar wist niet wat het anders zou moeten zijn. Voor de rest heb ik me prima vermaakt!
  • De matig gevulde India was zeker zonde. Het publiek komt tegenwoordig meer voor grotere namen en Bravo feestjes. Hopelijk heeft het geen invloed op de programmering van volgend jaar.
    Vond het dit jaar erger dan ooit tevoren. Zorgwekkend zelfs wat mij betreft :( .
    Het leukste/beste optreden van Lowlands IMO. Ik was al een tijd fan van hun muziek, maar wist nooit dat je er zo'n leuk feestje mee kon hebben. Ik vond het altijd meer laid-back muziek. Maar damn dit was leuk ^^D
  • De matig gevulde India was zeker zonde. Het publiek komt tegenwoordig meer voor grotere namen en Bravo feestjes. Hopelijk heeft het geen invloed op de programmering van volgend jaar.

Hoogtepunten: Wilco, The Walkmen, Cloud Nothings, Alt-J, Boy and Bear, Bloc Party en The Black Keys.
  • Wow, wat was Wilco briljant _O_ _O_ !!
    Bastaard. Andere hoogtepunten?
    Op vrijdag waren dat Cloud Nothings, tUnE-yArDs en Nicolas Jaar (ondanks gebruikelijk Bravo-publiek, lees: geen concentratie, geen aandacht voor wat er op het podium gebeurt).

Op zaterdag: Spinvis (wat een spelplezier :) !!), Chromatics en The Walkmen (ongelooflijk strak). FIDLAR en The Whitest Boy Alive (heerlijk op zo'n zomeravond) waren ook prima.

Zondag draaide vooral om de 2 uur durende set van Wilco… en die was het zoals eerder gezegd dubbel en dwars waard. Met afstand de beste band die je op dit moment kan zien, fijne setlist ook. En altijd lekker om te openen met Via Chicago <3 <3 _O_ !!

Pijnlijke constatering is dat het huidige Lowlands publiek helaas zo goed als niets meer met namen als tUnE-yArDs, The Walkmen en Wilco heeft. Een spijtig rustige India, en dat terwijl ze een heldenontvangst verdienen.

Verder was de TITTY TWISTER weer een prachtige afsluiting ^^D ^^D .
  • Wow, wat was Wilco briljant _O_ _O_ !!
    Bastaard. Andere hoogtepunten?
  • Iemand Knife Party gezien of?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren