1. Premier League 2010/2011

Re: Premier League 2010/2011

2-2
  • 2-2
  • Torres is niet doorgebroken nee?

:') Webb :')
  • Webb, fuckin' schande dat je bent.

Werkelijk stuitend dit. Doe hem eens een half jaar schorsen FA.
  • Nani :r
  • pff dramatische wedstrijden van united.
    Chelsea wil ik ze nog wel geven, maar liverpool hadden ze gewoon moeten winnen.
    Door matig tot slecht spel hebben ze nu hun positie zo goed als weggegeven.
    Het wordt in ieder geval weer een spannende eindsprint dit seizoen.
    Chelsea doet namelijk sinds maandag weer volop mee.
  • Tjah, je zou zeggen dat als Wigan van Tottenham wint dat Twente dat ook kan. Maar het zal natuurlijk wel een incident zijn.
  • De inhaalwedstrijd tegen de Spurs moet nog komen. En tja, 0-0 tegen Sunderland is wel zonde maar op zich geen schande.
    Tuurlijk is het wel een schande als je kans maakt om de titel binnen te halen .
  • De inhaalwedstrijd tegen de Spurs moet nog komen. En tja, 0-0 tegen Sunderland is wel zonde maar op zich geen schande.
  • Kuijt mag 3 hebben gescoord, echter is het Suarez die United volledig heeft gedemonteerd.
    idd weer begin ik Arsenal te haten op die momenten waar het op neer komt verliezen ze :S
  • Kuijt mag 3 hebben gescoord, echter is het Suarez die United volledig heeft gedemonteerd.
  • Die eerste goal was wel heel erg gestolen, aan de andere kant zou het ook wel eens een instinct kunnen zijn.
  • Dit kan wel eens het seizoen van Arsenal definitief en helaas alweer verpesten..
  • Kuyt :lol:

Also, nu het verschil drie punten blijft moet Arsenal deze kans eindelijk eens pakken om gelijk te komen.
  • Iedereen heeft zich er bij neer gelegd dat man utd waarschijnlijk kampioen wordt? :lol:
    Zie echt niemand hier meer posten. :P
  • Man utd van 2-0 achter naar 2-4 winst.
    Arsenal en Chelsea verzaken weer eens.
    Seizoen lijkt steeds meer van Man utd, nog 8 wedstrijden te gaan en het is klaar.
    komende 2 a 3 weken even niks verliezen en het is binnen.
  • Arsenal laat weer punten liggen, Man United wint met 10 man en Spurs komen maar niet tot scoren.
    Vandaag Liverpool, Chelsea en Man City.
    Ik hoop op een gelijk spel voor Chelsea en Man city.
  • Sinds zaterdag is het enige wat Arsenal nog kan halen dit seizoen The Premier League, maar dat zie ik ze ook verzaken.
    In nog geen 2 weken uit iedere competitie en prijs geknikkerd.
    Nu nog de Premier League laten varen en het is business as usual voor Arsenal. :lol:
  • Lol, alsof er een vloek rust op Arsenal sinds 2005. In belangrijke wedstrijden laten ze het altijd afweten.
  • Torres vond ik een wanhoopsaankoop. €60 miljoen voor iemand die dit seizoen niet gepresteerd heeft, en die dat nu nog steeds niet doet.
  • Die goal van Luiz was wel nice trouwens. Ook grappig dat van Chelsea's nieuwe spelers Luiz er meer in heeft liggen dan Torres xD

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren