1. Forum
  2. Profcoach - Eredivisie 2010/2011

Re: Profcoach - Eredivisie 2010/2011

Iemand er hier eigenlijk nog iemand die serieus speelt als de competitie zo ver onderweg is?

Zoals gewoonlijk breekt mijn kennis in punten scorende (eigenlijk vooral in negatieve punten scorende, go Vlaar) me op, maar ik let er in ieder geval nog wel op:

Mijn standaardpositie elk jaar, rond de 8-10.000.
  • Iemand er hier eigenlijk nog iemand die serieus speelt als de competitie zo ver onderweg is?

Zoals gewoonlijk breekt mijn kennis in punten scorende (eigenlijk vooral in negatieve punten scorende, go Vlaar) me op, maar ik let er in ieder geval nog wel op:

Mijn standaardpositie elk jaar, rond de 8-10.000.
  • Profcoach is een spel waarin je je eigen selectie moet samenstellen. Je kunt 20 spelers selecteren uit de Eredivisie, maar ze moeten allemaal uit verschillende teams komen. Het lijkt een beetje op fantasy premier league, alleen hier speelt geld geen rol.

Ik heb al een subleague gemaakt,

Naam: Insidegamer
    Wachtwoord: insidegamer

http://www.profcoach.nl

Maak je team aan, join de league en meld hier wat je team naam is.
  • Kom op jongens join dan, nu zitten Snipert en ik er alleen in.

Heb wel lekkere punten gehaald met Wuytens (0 gehouden), Vlaar (0 gehouden) en Assaidi (1x gescoort) 20,2 punten nu.
  • Ja, maar ik speel ook al jarenlang Hattrick.org waarbij ik meerdere keren per week inlog. Het lijkt me best leuk, maar te veel werk en dan wordt het meer een taak dan uit plezier.
  • Elke week kan je spelers wisselen binnen het elftal dat je hebt. In de winterstop krijg je 1 transfer per linie.

Maar al wil je goed meespelen, moet je absoluut elke week een half uurtje erin stoppen (kijken wie geblesseerd is, team afstellen op de wedstrijden)

Ik zie niet in waarom je een team zou maken in zo'n spel en dan niet elke week er energie in stoppen. Dan kan je nooit winnen, en heb je er nog geen plezier aan ook :P
  • Dit moet je dus eigenlijk iedere week updaten? Niks voor mij. Heb er helaas de tijd niet voor. Ik doe wel mee met dat spel van VI, maar daar kan je alleen in de winterstop je team veranderen.
  • Lachen. De eerste rondes kan je altijd vrij wisselen en gewoon voor de ultieme opstelling gaan gezien de wedstrijden. Helaas worden de punten na 4 rondes weer op 0 gezet.

Het is wel gelijk een hele lastige ronde, aangezien de KNVB heel duidelijk geprobeerd heeft om gelijkwaardige wedstrijden te creëren.

Mijn elftal voor deze ronde:

Pasveer (Heracles)

Alderweireld (Ajax)
    Bovenberg (Excelsior)
    El-Akchaoui (Heerenveen)

Van Ginkel (Vitesse)
    Andersson (Groningen)
    Wijnaldum (PSV)
    Martens (AZ)

Janko (Twente)
    Junker (Roda JC)
    Gerndt (FC Utrecht)

Alleen weet ik nog niet of die laatste gaat spelen dus misschien doe ik nog een wissel Vorm > Everton.

Mijn definitieve team neigt voorlopig naar (maar hier kan nog veel in veranderen):

Vorm (FC Utrecht)
    Coutinho (ADO Den Haag)

Alderweireld (Ajax)
    El-Akchaoui (Heerenveen)
    Gudelj (NAC)
    Hempte (Roda JC)
    Vlaar (Feyenoord)
    Bovenberg (Excelsior)

Martens (AZ)
    Overtoom (Heracles)
    Goossens (NEC)
    De Leeuw (De Graafschap)
    Wijnaldum (PSV)

Janko (FC Twente)
    Matavz (FC Groningen)
    Bony (Vitesse)
    Musa/Nwofor (VVV)
    Ten Voorde (RKC)

Gelet op sterkte per speler, balans per linie, blessuregevoeligheid…

Het jammere aan profcoach is de gevoeligheid voor blessures. En dat middenvelders overpowered zijn.

In principe zou je van meer dan de helft van de teams een middenvelder willen hebben, omdat die absoluut gezien het beste is.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren