Re: Roadburn 2012
Enige kans dat er nog iets van Heavy Jam in fatsoenlijke kwaliteit naar buiten komt? Heb een groot stuk ervan op youtube gezien en zelfs in die baggerkwaliteit was het briljant!
Zou het niet weten.
Ze moeten Swans weer regelen.
Zo gaat het niet echt, Roadburn heeft elk jaar een soort van hoofdartiest enn die zoekt bands uit die komen. Ofzoiets.
-
Drummer Enige kans dat er nog iets van Heavy Jam in fatsoenlijke kwaliteit naar buiten komt? Heb een groot stuk ervan op youtube gezien en zelfs in die baggerkwaliteit was het briljant!
Zou het niet weten.Ze moeten Swans weer regelen.
Zo gaat het niet echt, Roadburn heeft elk jaar een soort van hoofdartiest enn die zoekt bands uit die komen. Ofzoiets. -
Heester Ze moeten Swans weer regelen. -
chriscrozz Enige kans dat er nog iets van Heavy Jam in fatsoenlijke kwaliteit naar buiten komt? Heb een groot stuk ervan op youtube gezien en zelfs in die baggerkwaliteit was het briljant! -
Drummer Voor de geïnteresseerden, complete live-sets van Black Breath, Bongripper, Farflung, Gnod, Jucifer, Orchid, Saviours and Chelsea Wolfe van Roadburn '12. -
Drummer Bongripper heb ik gemist. -
Pokkel Och geen idee dat dit was. Zitten een aantal vette bands tussen. YOB, Bongripper, Agalloch, Ulver ( <3 )en Red Fang Ö. -
Drummer Gister terug gekomen en het was me toch vet! Hoogtepunten voor mij waren Om, Sleep, Agalloch, Witch, Pelican, YOB, Dopethrone etc. etc. Zat maar 1 kutact tussen en dat was Manorexia (oid). Volgend jaar maar weer! -
Mos van den Atjos Electric Wizard de curators voor volgend jaar! -
Ryuujin Agalloch had ik graag gezien -
Drummer Nope vanmiddag uurtje of 4 begint het, en dan vanavond rond 7-en komt OM gelijk al. -
JulesSchlicher ? Overmorgen toch,,We are the soul of a new breed.''
-
Drummer Morgen is het zover, jaja. -
Drummer Ik ken alleen Sleep, Om en 1 liedje van Killing Joke.Zal vast wel meer tussen zitten dat ik vet vind.
-
suicidesydd Zitten erg gave bands tussen, maar zelf ben ik meer een Neurotic deathfest bezoeker.
Dit was ook binnen 10 minuten uitverkocht of zo, niet normaal.. -
7threst Ik baal er van vorig jaar niet gegaan te zijn (CoC, Godflesh en Swans). Maar no way dat ik voor de deur ga liggen voor een kaartje. Sowieso vind ik altijd maar enkele dingen leuk en dan zijn die kaarten best duur. De line-up vind ik tot nu toe niet heel bijzonder. En Voivod… pfff… saaaai!
Ik wist trouwens niet eens dat Killing Joke nog bestond :lol:
En hopen dat Jesu er het deze keer wel goed van afbrengt want 2010 was rampzalig. Dat terwijl ik praktisch alles van Broadrick wel tof vind (behalve God dan). -
Drummer Dat hier nog geen topic van is! Roadburn is een doom/stoner-festival in Tilburg. Locatie: Podium 013
Dit jaar komen fucking OM ( |.| ) en fucking Sleep ( |.| ). Vooral speciaal dat Sleep komt omdat ze officieel uit elkaar zijn.Dit zijn overigens ook de enige bands die ik goed ken, dus ik laat me volledig verassen.
2012 edition
The event will take place in Tilburg from April 12 to 15 at 013 and Midi Theatre.
It was sold out in 7 minutes.
Thursday, April 12
Ulver
Om
Voivod
diSEMBOWELMENT (performing as d.USK, playing Transcendence into the Peripheral in its entirety)
Agalloch
Virus
Michael Gira
Spiders
White Static Demon vs JK Flesh
Ancestors
Red Fang
Lord Vicar
Orchid
Chelsea Wolfe
Sigiriya
Hammers of Misfortune
La Otracina
Christian Mistress
Horisont
Ancient VVisdom
Priestess
Saturnalia Temple
Friday, April 13 (013) : Voivod's Au-delà du Réel
Voivod (curator) (playing Dimension Hatröss in its entirety)
Killing Joke
Anekdoten
YOB (playing The Unreal Never Lived in its entirety)
Doom
Dopethrone
Celeste
Danava
Kong
Witch
Nachtmystium (playing Instinct: Decay in its entirety)
Farflung
Black Breath
End of Level Boss
AUN
Conan
The name of this event refers to Voivod's favorite sci-fi show Au-delà du réel.
Friday, April 13 (Midi Theatre) : Roadburn Festival 2012
Sólstafir
Final
Hexvessel
Gnod
Barn Owl
Saturday, April 14
Sleep
The Obsessed
Pelican
Church of Misery
Jesu
Jucifer
Leaf Hound
Heavy Jam (feat. J Mascis and Earthless members)
Bob Wayne and the Outlaw Carnies
Necros Christos
Saviours
Bongripper
Celestial Season (playing Solar Lovers in its entirety)
40 Watt Sun
Necro Deathmort
Devil
Tombs
Dark Buddha Rising
Admiral Sir Cloudesley Shovell
Sunday, April 15: Afterburner
Coroner
YOB (playing Catharsis in its entirety)
Black Cobra
Bongripper (2nd set, playing Satan Worhipping Doom in its entirety)
Bong
Fleshpress
Dragged Into Sunlight
Urfaust
The Mount Fuji Doomjazz Corporation
Atlantis
Internal Void
Dit jaar binnen 7 minuten uitverkocht, en ik ben erbij! |.| |.|
Meer mensen die er heen wouden/gaan?