1. Roadburn 2012

Re: Roadburn 2012

Enige kans dat er nog iets van Heavy Jam in fatsoenlijke kwaliteit naar buiten komt? Heb een groot stuk ervan op youtube gezien en zelfs in die baggerkwaliteit was het briljant!

Zou het niet weten.

Ze moeten Swans weer regelen.

Zo gaat het niet echt, Roadburn heeft elk jaar een soort van hoofdartiest enn die zoekt bands uit die komen. Ofzoiets.
  • Enige kans dat er nog iets van Heavy Jam in fatsoenlijke kwaliteit naar buiten komt? Heb een groot stuk ervan op youtube gezien en zelfs in die baggerkwaliteit was het briljant!

Zou het niet weten.

Ze moeten Swans weer regelen.

Zo gaat het niet echt, Roadburn heeft elk jaar een soort van hoofdartiest enn die zoekt bands uit die komen. Ofzoiets.
  • Ze moeten Swans weer regelen.
  • Enige kans dat er nog iets van Heavy Jam in fatsoenlijke kwaliteit naar buiten komt? Heb een groot stuk ervan op youtube gezien en zelfs in die baggerkwaliteit was het briljant!
  • Voor de geïnteresseerden, complete live-sets van Black Breath, Bongripper, Farflung, Gnod, Jucifer, Orchid, Saviours and Chelsea Wolfe van Roadburn '12.
  • Bongripper heb ik gemist. :(
  • Och geen idee dat dit was. Zitten een aantal vette bands tussen. YOB, Bongripper, Agalloch, Ulver ( <3 )en Red Fang Ö.
  • Gister terug gekomen en het was me toch vet! Hoogtepunten voor mij waren Om, Sleep, Agalloch, Witch, Pelican, YOB, Dopethrone etc. etc. Zat maar 1 kutact tussen en dat was Manorexia (oid). Volgend jaar maar weer! :D
  • Electric Wizard de curators voor volgend jaar!
  • Agalloch had ik graag gezien :(
  • Nope vanmiddag uurtje of 4 begint het, en dan vanavond rond 7-en komt OM gelijk al. :)
  • ? Overmorgen toch :)
  • Morgen is het zover, jaja. :)
  • Ik ken alleen Sleep, Om en 1 liedje van Killing Joke. :P Zal vast wel meer tussen zitten dat ik vet vind. :)
  • Zitten erg gave bands tussen, maar zelf ben ik meer een Neurotic deathfest bezoeker.
    Dit was ook binnen 10 minuten uitverkocht of zo, niet normaal..
  • Ik baal er van vorig jaar niet gegaan te zijn (CoC, Godflesh en Swans :( ). Maar no way dat ik voor de deur ga liggen voor een kaartje. Sowieso vind ik altijd maar enkele dingen leuk en dan zijn die kaarten best duur. De line-up vind ik tot nu toe niet heel bijzonder. En Voivod… pfff… saaaai!

Ik wist trouwens niet eens dat Killing Joke nog bestond :lol:
    En hopen dat Jesu er het deze keer wel goed van afbrengt want 2010 was rampzalig. Dat terwijl ik praktisch alles van Broadrick wel tof vind (behalve God dan).
  • Dat hier nog geen topic van is! Roadburn is een doom/stoner-festival in Tilburg. Locatie: Podium 013
    Dit jaar komen fucking OM ( |.| ) en fucking Sleep ( |.| ). Vooral speciaal dat Sleep komt omdat ze officieel uit elkaar zijn. :D Dit zijn overigens ook de enige bands die ik goed ken, dus ik laat me volledig verassen. :D

2012 edition
    The event will take place in Tilburg from April 12 to 15 at 013 and Midi Theatre.
    It was sold out in 7 minutes.
    Thursday, April 12
    Ulver
    Om
    Voivod
    diSEMBOWELMENT (performing as d.USK, playing Transcendence into the Peripheral in its entirety)
    Agalloch
    Virus
    Michael Gira
    Spiders
    White Static Demon vs JK Flesh
    Ancestors
    Red Fang
    Lord Vicar
    Orchid
    Chelsea Wolfe
    Sigiriya
    Hammers of Misfortune
    La Otracina
    Christian Mistress
    Horisont
    Ancient VVisdom
    Priestess
    Saturnalia Temple
    Friday, April 13 (013) : Voivod's Au-delà du Réel
    Voivod (curator) (playing Dimension Hatröss in its entirety)
    Killing Joke
    Anekdoten
    YOB (playing The Unreal Never Lived in its entirety)
    Doom
    Dopethrone
    Celeste
    Danava
    Kong
    Witch
    Nachtmystium (playing Instinct: Decay in its entirety)
    Farflung
    Black Breath
    End of Level Boss
    AUN
    Conan
    The name of this event refers to Voivod's favorite sci-fi show Au-delà du réel.
    Friday, April 13 (Midi Theatre) : Roadburn Festival 2012
    Sólstafir
    Final
    Hexvessel
    Gnod
    Barn Owl
    Saturday, April 14
    Sleep
    The Obsessed
    Pelican
    Church of Misery
    Jesu
    Jucifer
    Leaf Hound
    Heavy Jam (feat. J Mascis and Earthless members)
    Bob Wayne and the Outlaw Carnies
    Necros Christos
    Saviours
    Bongripper
    Celestial Season (playing Solar Lovers in its entirety)
    40 Watt Sun
    Necro Deathmort
    Devil
    Tombs
    Dark Buddha Rising
    Admiral Sir Cloudesley Shovell
    Sunday, April 15: Afterburner
    Coroner
    YOB (playing Catharsis in its entirety)
    Black Cobra
    Bongripper (2nd set, playing Satan Worhipping Doom in its entirety)
    Bong
    Fleshpress
    Dragged Into Sunlight
    Urfaust
    The Mount Fuji Doomjazz Corporation
    Atlantis
    Internal Void

Dit jaar binnen 7 minuten uitverkocht, en ik ben erbij! |.| |.|
    Meer mensen die er heen wouden/gaan?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.