1. Forum
  2. Samsung Galaxy Tab 10.1 vraagjes

Re: Samsung Galaxy Tab 10.1 vraagjes

Ik heb ook nog nergens de Sony Tablet gezien,ben vandaag nog bij de MM en de BCC geweest :(
  • Ik heb ook nog nergens de Sony Tablet gezien,ben vandaag nog bij de MM en de BCC geweest :(
  • Vreemd, MM adverteert er redelijk vaak mee op TV namelijk. Ik geloof dat de prijs voor 16GB Wifi Sony Tablet ook exact de zelfde is als die van de Samsung. Dus op de prijs hoef je niet te letten bij deze twee :P

Eén groot voordeel aan die van Sony is natuurlijk Playstation games kunnen spelen. Bijv. Crash Bandicoot! Scherm is met 9,4 inch wel iets kleiner dan de 10.1 van Samsung. Qua processor snelheid en dergelijke is ie gelijk met de Galaxy Tab. Extra pluspuntje is de opening voor een SD kaart. Bij de Tab moet je eerst een samsung kabeltje van 30 euro aanschaffen om USB apparaten en SD kaartjes te kunnen gebruiken.

Samsung geeft overigens via haar Facebook pagina tot en met 12 oktober elke dag een tab weg, waag een poging zou ik zeggen ;)
  • Ik ben erg tevreden over m'n Tab in ieder geval. Al heb ik me totaal niet verdiept in de tablet van Sony.
  • Wil er ook 1 aanschaffen binnenkort,ben alleen nog aan het twijfelen tussen deze en een Sony Tablet S.
    Echt moeilijk :(
  • Apps via de market, gaat heel eenvoudig
    Er zijn voldoende games, meeeer dan genoeg!
    Geen idee, istie er al niet of is dat alleen de 32gb? Collega zou hem deze week krijgen..

Bij bol is de 16 GB nu voorradig ;)
  • Apps via de market, gaat heel eenvoudig
    Er zijn voldoende games, meeeer dan genoeg!
    Geen idee, istie er al niet of is dat alleen de 32gb? Collega zou hem deze week krijgen..
  • Ik zou hem maar snel kopen anders wordt hij verboden door Apple lololol
  • Op dit moment ben ik aan het kijken voor een leuke tablet, ben zeer enthousiast over de Samsung Galaxy Tab 10.1 maar heb hier een 2 vragen over.

- ben nogal een noob met Android maar waar download je de apps voor de Galaxy Tab ?

- Zijn er al veel games voor Galaxy Tab ?

- Wat is de release van de 16 GB Wifi versie ?

Dit waren mijn vragen.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren