1. Slowchat 347

Re: Slowchat 347

Iz back!
  • Iz back!
  • En met jam bedoel ik yum geen sjem
  • Ontbijt knallen :]
  • Ik ook.

appeltaart jam
  • IGS zit toch niet meer in V4 dusja
  • Goedemorgen! :7
    Hey Pimp Daddy ^_^
  • lolololol Mass Effect 2
    Why the tortures? :(
  • lolololol Mass Effect 2
  • Komen wel 2 leuke mooie meiden vrijdag :'D beetje lullig om misbruik van de situatie van m'n moeder te maken.
  • En nu dwing ik mezelf toch even te gaan om twee flinke pillen door te nemen! Daryo en Linius, ik zie jullie om 11 uur!
  • I like
    Ik wil weten wat hier stond 8]
  • Het is hier koud.
  • Nee fucking kut klote tering spel.

Ik moest eerst al mijn gamedata verwijderen en weer opnieuw downloaden, en toen kon ik niet joinen.

Kutzooi.
  • Goedemorgen! :7
    Hey Pimp Daddy ^_^

Sup G'!
  • Gecondoleerd Rink! Sterkte met de condoleance, ervoer ik zelf als vervelender dan de begrafenis zelf.

Idd, had ik ook toen mijn pa doodging. Condoleance is vreselijk.

Klopt, de dienst is meestal wel mooi enzo. Maar 3 uur lang handjes schudden is gewoon fucked up.

Lamme hand krijg je met al die slappe handjes en die handen die jou handen fijnknijpen.
  • Man swaffelt vrouw in bus :lol:
    what the hell
  • Wanneer is de begrafenis/crematie flip? Druk zeker nu, met alles wat erbij komt kijken?
    Vrijdag condoleance in fucking sfeerloos Overvecht/Utrecht helaas :lol: Daar zit zo'n 24-uurs koelkamer en alles. Maandag de begrafenis, morgen staan er als het goed is 3 advertenties in de volkskrant, 1 in het ad en 1 in de var. Ja je wordt erg geleefd en van alles regelen.

Ja maak het ook mee met die pa van m'n maatje. Dat was wel een erg mooie dienst enzo. Hopelijk gaat dat bij je mams ook gebeuren.

Verder je weet het, wij zijn er voor je! En zorg dat je je pa veel steunt enzo!
    Hoop het ook, de vrouw die het bij ons doet het niet geweldig vinden we. Bijvoorbeeld in de meeste gevallen wordt er wel een geluidsopname van de dienst gemaakt en is de mogelijk dus ging ze ervanuit. Wij moesten haar erop wijzen dat ze dat zou gaan checken. Erg slordig imo dit soort dingen..

Inderdaad. Maar verder is het vooral belangrijk dat je zelf echt afscheid kan nemen en een eerste deel van het rouwproces af kan sluiten. Natuurlijk wil je uiteindelijk iets van een opname van de dienst ofzo, maar het belangrijkste is je eigen herinnering aan toen ze nog leefde enzo. Zoiets hoeft niet perfect te gaan.

Al is het voor het geld dat je betaald wel te verwachten dat het goed geregeld wordt inderdaad. Dat is echt fucking duur.
    Het is net als een bruiloft je kan het voor een paar duizend euro doen of uitgebreider en zo gek maken als je maar wilt.
  • Gecondoleerd Rink! Sterkte met de condoleance, ervoer ik zelf als vervelender dan de begrafenis zelf.

Idd, had ik ook toen mijn pa doodging. Condoleance is vreselijk.

Klopt, de dienst is meestal wel mooi enzo. Maar 3 uur lang handjes schudden is gewoon fucked up.

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.