1. Forum
  2. Sony cinema set op Philips 42pfl7404h/12

Re: Sony cinema set op Philips 42pfl7404h/12

Nou ik denk het juist wel, omdat hij dubbel signaal krijgt.
En daardoor denk ik dat die automatisch verspringt.
En je hebt gelijk het staat in de titel even niet goed opgelet :P

Zie trouwens in de handleiding dat je een SPDIF Out aansluiting hebt op je tv.
Waarschijnlijk zit er ook wel een SPDIF In op je Home Cinema. Als je de juiste kabel hebt zou ik dat eens proberen(als het met HDMI only niet werkt, dus zonder SCART)
  • Nou ik denk het juist wel, omdat hij dubbel signaal krijgt.
    En daardoor denk ik dat die automatisch verspringt.
    En je hebt gelijk het staat in de titel even niet goed opgelet :P

Zie trouwens in de handleiding dat je een SPDIF Out aansluiting hebt op je tv.
    Waarschijnlijk zit er ook wel een SPDIF In op je Home Cinema. Als je de juiste kabel hebt zou ik dat eens proberen(als het met HDMI only niet werkt, dus zonder SCART)
  • Tv-type staat natuurlijk in de topictitel al…

Probeer je home cinema set aan te sluiten via de koptelefoonuitgang op je tv. Is waarschijnlijk een 3,5" aansluiting. Dan moet je bij tv kijken ook geluid via je cinema set hebben.

SCART én HDMI is inderdaad dubbelop, maar baat het niet dan schaadt het niet denk ik.
  • Welke tv heb je?
    Wat voor aansluitingen zitten erop?

En je hebt hem aansloten met scart EN HDMI?
    Lijkt me dat 1 van de 2 voldoende is, wellicht zit daarin ook wel je probleem.
  • SONY DAV-DZ330 5.1 HOME CINEMA SET,
    Dat is het type nummer etc.
    Zie link hieronder :

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... e&cmid=WEH

Bij voorbaat dank,
  • Graag iets meer info over de cinema set. Beste dat ik er nu van maak is dat je de tv naar een ander kanaal 'zapt' en niet je home cinema set. Maar dan zou het geluid van het kanaal waar je home cinema set op aangesloten staat, gewoon door je tv heen moeten gaan…
  • Probleem !

Laatst heb ik een sony home cinema set gekocht , deze wil ik op me tv aansluiten.
    Dit lukt echter , de radio werkt , dvd werkt etc.etc.
    Als ik gewoon tv wil kijken dan doet het geluid alleen als het beeld op het hoofdscherm van het home cinema set staat.
    Als ik dan bijvoorbeeld naar rtl 4 zap dan springt het geluid weer naar de tv. Het home cinema set is aangesloten met een scart kabel en een HDMI.
    Wie weet het probleem ?

Graag hoor ik van jullie !

Bij voorbaat dank,

David

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren