1. Spanje - Primera División 2011/2012

Re: Spanje - Primera División 2011/2012

Dit soort individuele hoogstandjes zul je niet zien bij Barcelona. Te veel teamplay en combinaties. Razend effectief, maar het gaat vervelen.
  • Dit soort individuele hoogstandjes zul je niet zien bij Barcelona. Te veel teamplay en combinaties. Razend effectief, maar het gaat vervelen.
  • Hakbal was wel mooi ja, maar dit _O_ Hoe simpel hij het doet, geweldig.

Hij doet wel vaker een rabona teminste bij Benfica had ie eens een hattrick gemaakt waarin ie 1 goal maakte met een rabona!
  • Hakbal was wel mooi ja, maar dit _O_ Hoe simpel hij het doet, geweldig.
  • http://www.youtube.com/watch?v=6bQ_e6T3YAQ

_O_

Schitterend gewoon en ook niet vergeten de hakbal van Ronaldo.
  • http://www.youtube.com/watch?v=6bQ_e6T3YAQ

_O_
  • Ik hoop gewoon dat het gat met de nummer 3 dit keer eens wat kleiner is dan 10-12 punten of meer :P
  • Ik zie Real en Barca op evenveel punten eindigen. Onderlinge resultaat of eventueel doelpuntensaldo zullen dan het verschil maken. Geen idee waarom, maar ga gewoon op me gevoel af.
  • Wanneer begint het seizoen weer?

Edit:
    Zondag 21 augustus.

Real Sociedad - Atlético Madrid
    Real Madrid - Athletic Bilbao
    Málaga - Barcelona
    Villarreal - Sporting Gijón
    Real Betis - Sevilla
    Osasuna - Valencia
    Racing Santander - Getafe
    Levante - Real Zaragoza
    Rayo Vallecano - Mallorca
  • Malaga de grootte verassing van dit jaar denk ik.
  • [size=4]Spanje - Primera División 2011/2012[/size]
    Welkom bij het algemene Primera División 2011/2012 topic op InsideGamer.

[size=3]Teams (op alfabetische volgorde)[/size]
    Athletic Bilbao
    Atlético Madrid
    Barcelona ()
    Espanyol
    Getafe
    Granada (Gepromoveerd)
    Levante
    Mallorca
    Málaga
    Osasuna
    Racing Santander
    Rayo Vallecano (Gepromoveerd)
    Real Betis (Gepromoveerd)
    Real Madrid
    Real Sociedad
    Real Zaragoza
    Sevilla
    Sporting Gijón
    Valencia
    Villarreal
  • Ik geloof het zelf ook niet helemaal hoor, maar ik zou het wel leuk vinden. Er zijn altijd verrassingen tijdens een competitie.
  • Atletico gaat dus echt geen derde worden inderdaad.
  • Simpelweg positiespel, iets wat elke team probeert als ze voorstaan en tijd willen rekken. Barcelona doet het alleen de gehele wedstrijd lang, enige wat er speciaal aan is is dat ze het tot op de puntjes hebben weten te trainen en ze de juiste spelers voor hebben. Zo speciaal is het eigenlijk niet eens.
  • Nee.
  • @Ingegno

Hier heb ik dus zoveel respect voor. Iemand die fan is van zijn club en dus ook het slechte dingen er van inziet iets wat de meeste Real fans niet zeggen.
  • Valt het jullie ook op als er maar een schouder duw is tegen een barca speler, dat alle wissel spelers van barca opgaan staan, zodat het erger lijkt.
  • Bij Barca hangt zo ongeveer de hele selectie als een stel bijen aan de scheids die honing aan z'n kont heeft :lol:
  • Doet ie netjes. Zie ook dat in elke andere vandaag gespeelde wedstrijd amper doelpunten zijn gemaakt. Zwakke dag vandaag :P
  • Nou Ronaldo lijkt er de tering aan te hebben :lol:
    Effe een hattrick in de eerste wedstrijd.
  • Pfff…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren