1. Talpa koopt 538 en Juize.fm

Re: Talpa koopt 538 en Juize.fm

ze gaan tege die boete in beroep.
ze kunnen wel in hoger beroep gaan maar zo ver ik weet lag de fout toch bij hun zelf. dus kleinere kans van slagen
  • ze gaan tege die boete in beroep.
    ze kunnen wel in hoger beroep gaan maar zo ver ik weet lag de fout toch bij hun zelf. dus kleinere kans van slagen
  • Wat is dat de laatste tijd toch met Slam FM, Magic FM, Wild FM, Alex FM :|

je vergeet 3FM, Juize FM en Yorin FM

wie fout zit is niet duidelijk las ik op een site. ze vinden dat ze niks fout doen.
  • Wat is dat de laatste tijd toch met Slam FM, Magic FM, Wild FM, Alex FM :|
  • ze gaan tege die boete in beroep.
  • kep juize elke dag op.. te chille radio
    538 staat op mn werk op, maar meestal heb ik dan toch mp3 speler in mn oortjes
    of op de boxen aangesloten daar.

noordzee kan de pot op, nooit naar geluisterd
    juize for teh win!
    538 ook wel chill :P

en about slam fm, die hebben dikke boete gekregen ^^
    dus misschien gaan die ook weer van de FM af..
  • Juize. FM ontvangen we hier nog niet eens! Hoop dat het hierdoor wat versneld wordt.
    Is ook alleen een internetradio ;}

Je loopt achter, een jaar terug was het alleen een internetradio, nu is het allang al gewoon via de ether te ontvangen kijk hier voor frequenties http://radio538.nl/538/juizefm/luisterinfo.jsp
    Via de kabel ja, niet via de ether.

Dat bedoel ik ja, hondenworst … ;} Ik wist ook wel dat je de shit via internet kon beluisteren.
  • 538 is toch minder ik ben allang naar Slam FM overgelopen. Juize FM is ook wel cool
  • Juize. FM ontvangen we hier nog niet eens! Hoop dat het hierdoor wat versneld wordt.

Je loopt achter, een jaar terug was het alleen een internetradio, nu is het allang al gewoon via de ether te ontvangen kijk hier voor frequenties http://radio538.nl/538/juizefm/luisterinfo.jsp
    Via de kabel ja, niet via de ether.

LOL!

Ik kom gewoon niet meer bij. :D
  • Het zal mij een worst wezen, ik luister toch nooit radio. Al helemaal niet naar 538 en Juize.
  • Noordzee FM heeft hij moeten verkopen.
  • Wel jammer zo'n Abramovitsje
  • hij koopt 538, dat is toch de meest beluisterde radiozender van Nederland?
    Puhh.. inderdaad goiit ie met geld.. maar hij maakt er wel winst op anders doe je zoiets niet he
  • Ik denk dat er bij 538 niet veel zal veranderen, maar ik denk wel dat Juize.fm verneukt gaat worden. Het zal wel veelte commercieel worden. Wat vinden jullie van deze nieuwe aankoop van John de Mol?

Juize.FM is commercieel..
    Duh, maar nog commercieler.
  • Die kerel smijt wel met geld zeg…
  • Ik denk dat er bij 538 niet veel zal veranderen, maar ik denk wel dat Juize.fm verneukt gaat worden. Het zal wel veelte commercieel worden. Wat vinden jullie van deze nieuwe aankoop van John de Mol?

Juize.FM is commercieel..
  • Als Juize FM blijft zoals 'ie nu is heb ik geen problemen mee.

Agree.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren