1. [TV] Chuck - USA (Seizoen 4, 20/09/2010)

Re: [TV] Chuck - USA (Seizoen 4, 20/09/2010)

Haha wat een poster, check dat hoofd dan!
  • Haha wat een poster, check dat hoofd dan!
  • O ja, Yvonne Strahovski sowieso altijd +1
    Hell yeah! :D
  • Geen episode? Canada niet uitgezonden?
  • + Castle 8)
  • Oorspronkelijk zou dit ook de season finale zijn, maar er zijn meer afleveringen besteld door nbc. Dus we krijgen nog een tweede verhaal in dit seizoen, was vorig seizoen eigenlijk ook al zo.
  • Is wel leuke seizoen. Maar moeten weer lang wachten voor de volgende episode. :(
  • Bedoel je tv-ratings uit Amerika?
  • Einde vd serie.
  • Ik moet heel seizoen 5 nog kijken, maar dat is dus het einde van de gehele serie? Of heb je het nu puur over het einde van het seizoen?
  • Ik heb gisteren de laatste 5 eps van seizoen 5 er doorheen gejaagd. Toch wel weer erg tof hoor. En zoals al gezegd een erg mooi passend en nostalgisch einde. Ik kreeg datzelfde gevoel als Tidow. Dan doe je toch wel iets erg goed :)

Kortom, het was een mooie run zo. Bijzonder dat het nog zo lang heeft mogen duren.
  • Volg de serie al een tijd niet meer, ergens begin seizoen vier keihard afgehaakt. Maar zag dat mensen het al weer graag terug willen en daarom petitie zijn gestart. xD

http://glorbi.com/bringbackchuck/
  • Vond het echt een fantastische einde. Nu vind ik het weer jammer dat het stopt, maar ze konden er echt niet meer uit halen.
    Al met al was Chuck een serie met fantastische eerste 2 seizoenen. De andere seizoenen waren gewoon goed.
    Vind het einde wel een beetje open, je kunt er meerdere manieren invulling aan geven, dat vond ik wel jammer.
    Voor de rest was de aflevering wel een mooie afsluiter.
  • Ik was weer even een beetje chuck nostalgisch, en dit waren toch wel twee enorm briljante scenes:

http://www.youtube.com/watch?v=nx1zaihTuoI

http://www.youtube.com/watch?v=nuFJYH7m9Co

Heel erg geïnspireerd op The OC natuurlijk, maar dat maakt het niet minder vet.
  • Een bevredigend einde. Ik werd Chuck (niet de serie maar de character wel een beetje zat) Sarah, Morgan, Awesome en Casey ga ik echt missen. Zoals Tidow al zegt, de finale was zoals een finale hoort te zijn. Heerlijk. :)
  • Ook even het laatste seizoen gekeken de afgelopen dagen. Ik was Chuck erg zat na vorig seizoen en het heeft me serieus 4 verschillende sessies gekost om door S05e01 te komen, maar daarna werd het weer erg tof. De finale is hoe een finale moet zijn imo. Terugblikkend op de reis en lekker emotioneel.

5 seizoenen is uiteindelijk perfect geweest voor Chuck denk ik. Het is nu één van de leukere series die daadwerkelijk een goed einde gekregen heeft en niet eeuwig door is gegaan totdat het echt kut werd.

En ik zag het mezelf al eerder zeggen, maar wat een prestatie voor een serie die zowat elk seizoen bijna gecanceld zou worden.
  • aah oke, wist ik niet. Nu dus wel :)
  • Vond het echt een fantastische einde. Nu vind ik het weer jammer dat het stopt, maar ze konden er echt niet meer uit halen.
    Al met al was Chuck een serie met fantastische eerste 2 seizoenen. De andere seizoenen waren gewoon goed.
  • Wat vonden mensen van het einde van de serie?
  • Zijn er volgende week twee he ;)
  • Wel weer een leuke episode. Volgende week Laatste aflevering. Hoop echt dat het goed wordt. :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren