1. [TV] The Walking Dead - Seizoen 3 (14-10-2012)

Re: [TV] The Walking Dead - Seizoen 3 (14-10-2012)

Elke serie heeft gewoon 1 topic, de titel moet alleen aangepast worden.
Oke dat wist ik niet (Y)
Dan kan hier een slotje op :)
  • Elke serie heeft gewoon 1 topic, de titel moet alleen aangepast worden.
    Oke dat wist ik niet (Y)
    Dan kan hier een slotje op :)
  • Elke serie heeft gewoon 1 topic, de titel moet alleen aangepast worden.
  • Eerste helft seizoen twee: meh, why am I even watching this? Medicore as fuck en totaal niet boeiend. Misschien, ooit, ga ik de rest nog kijken.

Tweede helft seizoen twee: HOLY FUCKING SHIT THIS IS EPIC!1!!

Moraal van het verhaal: stiekem toch wel zin in seizoen drie.
  • Seizoen 2 toch?
    Of ben ik nu echt zo scheel? :') want heb echt 2keer door de laatste 5 pagina's gebladerd maar kon niets vinden, zoek optie ook niet?
  • Er is al een walking dead topic.
  • Halloween-marathons in het weekend van 27 oktober
    Op zaterdag 27 en zondag 28 oktober zendt FOXlife twee marathons uit van The Walking Dead: op zaterdag van 16.30 uur tot 23.20 uur seizoen 1 en aflevering 1 t/m 4 van seizoen 2 en op zondag van 16.30 uur tot 23.20 uur, seizoen 2, aflevering 5 t/m 13.

Op 30 oktober zetten UPC en Ziggo hun eventkanalen open, zodat alle digitale abonnees gratis FOXlife ontvangen en kunnen genieten van de speciale Halloween-programmering. Bovendien is seizoen 3 van The Walking Dead net als voorgaande jaren On Demand verkrijgbaar. Om het geheugen weer even op te frissen is de laatste aflevering van seizoen 2 op 30 oktober om 21.00 uur te zien. Direct daarna om 21.50 uur gaat de eerste aflevering van seizoen 3 in première op FOXlife. Vanaf die datum zijn elke dinsdag de eerste acht afleveringen te zien, de resterende afleveringen volgen in februari 2013. In verband met de feestdagen en de Amerikaanse Super Bowl heeft de Amerikaanse tv-zender AMC gekozen voor een korte tussenstop.

• Een hitserie vol spanning, drama en indrukwekkende special effects. Niemand minder dan Glen Mazzara, Frank Darabont (The Shawsank Redemption, The Green Mile) en Gale Anne Hurd (The Terminator, Aliens, Armageddon) zijn verantwoordelijk voor de regie en productie. Het verhaal werd gebaseerd op de door Robert Kirkman bedachte gelijknamige comic.

The Walking Dead: seizoen 1 (6 afleveringen) + seizoen 2 (13 afleveringen):
    Nadat politie-agent Rick Grimes (Andrew Lincoln) in een verlaten ziekenhuis in Atlanta (Georgia) uit een coma ontwaakt, komt hij tot de ontdekking dat de wereld is omgeven door angstaanjagende zombies. Een virusuitbraak heeft bijna de gehele mensheid veranderd in levende doden met een lust naar mensenvlees. Onder leiding van Rick Grimes probeert de laatste groep overlevenden een veilige thuishaven te vinden. Echter de voortdurende overlevingsstrijd eist zijn tol, waaruit blijkt dat velen in staat zijn tot gruwelijke daden…

@ twitter:
    http://twitter.com/WalkingDead_AMC

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.