1. [TV] Wie is... de Mol? seizoen 11 (6 jan 2011)

Re: [TV] Wie is... de Mol? seizoen 11 (6 jan 2011)

Ik ga voor Karin. Vind het echter wel lastig dit jaar.
  • Ik ken er maar 3 en ze boeien me alledrie niet. Blik A-artiesten is leeg zeker? Beetje jammer dit.
  • Vorig jaar voor het eerst ontdekt en ik vind het echt een goed programma. Van die gasten ken ik overigens bijna niemand. Dat zijn waarschijnlijk echt een stelletje derderangs BNN-ers. Jammer.
  • Ik kan weer niet wachten
  • Wie is de mol is sowieso altijd win.
  • Donderdag 6 januari trapt de Avro al weer het 11e seizoen van de populaire serie "Wie is… de Mol?" af. Het duurt nog even tot het zover is, maar inmiddels is er al wel bekend wie er mee gaan spelen met het spel van 2011 en waar het gespeeld zal gaan worden!

De locaties
    El Salvador en Nigeragua

De presentator
    Wederom Pieter Jan Hagens

De deelnemers
    - Soundos el Ahmadi* (verliezer)
    - Hanna Bervoets*
    - Horace Cohen*
    - Anna Drijver*
    - Karin de Groot*
    - Pepijn Gunneweg*
    - Jan Kooijman*
    - Miryanna van Reeden*
    - Art Rooijakkers (mol?)
    - Patrick Stoof (mol?)

(* = afgevallen)

——————
    Jullie vermoedens
    (IGF'er - Afl - Verachte - Afl - Verdachte, etc. Op alfabetische volgorde van IG'er.)

Jakurdo - 1. Art - 2. Art - 3. Art - 4. Art - 5. Art - 6. Art - 7. Art - 8. Art - 9. Art - 10. Art
    Maurice - 1. Pepijn* - 2. Pepijn* - 3. Pepijn* - 4. Pepijn* - 5. Pepijn* - 6. Patrick - 7. Patrick - 8. Patrick - 9. Patrick - 10. Patrick.
    Metian - 1. Anna* - 2. Anna* - 3. Anna* - 4. Anna* - 5. Anna* - 6. Anna* - 7. Anna* - 8. Karin* - 9. Karin* - 10. Patrick
    Morphweasel - 1. Karin* - 2. Karin* - 3. Karin* - 4. Karin* - 5. Pepijn* - 6. Soundos* - 7. Soundos* - 8. Karin* - 9. Karin* - 10. Patrick
    Piet - 1. Art - 2. Miryanna* - 3. Karin* - 4. Patrick - 5. Karin* - 6. Patrick - 7. Karin* - 8. Karin* - 9. Karin* - 10. Patrick
    Ralph - 1. Art - 2. Art - 3. Art - 4. Art - 5. Art - 6. Art - 7. Art - 8. Art - 9. Art - 10. Art
    Rakel - 1. (*) - 2. Anna* - 3. Pepijn* - 4. Pepijn* - 5. Art - 6. Art - 7. Art - 8. Art - 9. Art - 10. Art
    shark18 - 1. Anna* - 2. Anna* - 3. Anna* - 4. Anna* - 5. Patrick - 6. Karin - 7. Patrick - 8. Patrick - 9. Patrick - 10. Patrick
    Shining - 1. Horace* - 2. Horace* - 3. Patrick - 4. Patrick - 5. Patrick - 6. Patrick - 7. Patrick - 8. Patrick - 9. Patrick - 10. Patrick
    ThaRickah - 1. Art - 2. Anna* - 3. Patrick - 4. Art - 5. Patrick - 6. Patrick - 7. Patrick - 8. Patrick - 9. Patrick - 10. Patrick
    THUD - 1. Art - 2. Art - 3. Art - 4. Art - 5. Art - 6. Art - 7. Art - 8. Art - 9. Art - 10. Art.
    Zhero - 1. Horace* - 2. Horace* - 3. Patrick - 4. Patrick - 5. Patrick - 6. Patrick - 7. Patrick - 8. Patrick - 9. Patrick - 10. Patrick.

Winnaar van vorig jaar: Jer0en.
    Winnaars van dit jaar: Shining & Zhero

De uitslag kan je hier bekijken!

——————

Ik ben er lekker vroeg bij dit keer om een topic aan te maken, I know :P Maar ik weet ook dat er op IG aardig wat fans van de serie zijn, dus zo kunnen we al lekker vroeg discussiëren over het 11e seizoen. Wat vinden jullie van de lijst met deelnemers? Weer aardig wat B-namen helaas… :(

Oudere topics
    WIDM 2009
    WIDM 2010
  • I would watch :P
  • Red Dead Redemption muziek!
  • In het theater was Pepijn ook al bezig. Hij reageerde trouwens erg opgelucht met de uitslag :P
  • Ik heb nog nooit Wie is… de Mol? gekeken, maar ik denk dat ik het nu wel ga doen.

Heeft het nadelen als je pas bij seizoen 11 begint? ^^D
  • Mindfuck! Ik heb werkelijk geen idee maar ga voor Miryanna.
  • Rano, je lult :P .
  • Ze is gewoon een fan die iets te graag op zoek is naar de mol.
  • Ja, Jan en Art waren als enige er uit door zelf te zoeken meende ik, toch?
  • Ik denk sowieso dat een van de mannen de mol is. Mijn gevoel zegt of Jan of Art, ga dan toch weer voor Art.
  • Niets is wat het lijkt zei ze deze aflevering ook.

Dat zegt iedereen :P Miryanne brengt volgens mij alleen maar geld in de pot als ze wel een keer in beeld is.
  • Karin, Karin, Karin, Karin. Mol, mol, mol, mol.

En volgende week Anna in bikini :D
  • Ik vind patrick en karin te verdacht. Ik blijf liever op Art met Anna als back-up mol.
  • Patrick

En: omg, Karin na een meter al een bus laten botsen. Dom wijf.
  • Ik kijk vanavond gewoon weer met mijn moeder. Ze dacht dat Horace de mol was, tadum.
  • Art en Jan, Maar ga nu eens voor Jan haha

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren