1. [TV] Wie is... de Mol? seizoen 11 (6 jan 2011)

Re: [TV] Wie is... de Mol? seizoen 11 (6 jan 2011)

Ik ga voor Karin. Vind het echter wel lastig dit jaar.
  • Haha met die naam in dat ziekenhuis
  • Gelijk weer een leegte in de programmering, weer een jaar wachten :(
  • Mijn Mol is de Mol. :P Leuk seizoen weer !
  • Mooie aflevering. Tja, Patrick. Zelfs met de ontknoping vind ik hem nog steeds persoonlijkheidsloos haha.
  • En zo jammer dat Artemis niet uitkwam _O-
  • Wow Patrick dan maar.

Maar wat is die Karin dom dan zeg. Niet normaal!
    Inderdaad. Ik had wel verwacht dat Art dit keer zou vertrekken maar die Karin is zo dom om aanstoot te nemen van Art's opmerking dat hij geen antwoord geeft of hij de mol is.

En Art heeft uiteraard hulp van molletje Patrick gehad.
  • Wow Patrick dan maar.

Maar wat is die Karin dom dan zeg. Niet normaal!
  • Dit seizoen is me erg megevallen, wel een bummer dat mijn 2 meest gehate mensen vanaf ep 1 tot de laatste aflevering erin zaten (Karin & Soundos) maar die draaiden nog wel een beetje bij qua irritantheid.
  • Anna was veels te fanatiek om de mol te zijn. Niet meer dan logisch.
  • Moet wel zeggen dat ik genoten heb van dit seizoen. Alleen jammer dat Anna niet de mol bleek te zijn ):
  • Als Art de mol was en ik was Art zou ik inderdaad die vrijstelling aan mezelf geven net als Patrick deed.
  • Mjah ben nog niet helemaal over uit met die vrijstelling van patrick, als Art de mol was, had hij Karin toch ook de kans gegeven om een vrijstelling te krijgen… Maar als Patrick nou voordeed als hij contact had met de mol, dan blijft het toch wel een onzekere factor voor mij.

Maarja ik blijf op art, double or nothing enzo. Het was sowieso een toffer seizoen dan je eigenlijk had bedacht, wie de mol of winnaar is, het gaat naar de terechte persoon.
  • Geweldig seizoen was dit met Patrick als hele sterke mol.
  • Meer vragen goed kan idd, of evenveel goed maar Art was sneller.

Maar fuck it Art is gewoon de mol :P.
  • Of Soundos en Art zaten op Patrick (de mol) en Art wint omdat hij meer vragen over de mol goed had.

Het kan nog allemaal maar ik hoop dat Patrick de mol is dan krijgen we volgende week misschien nog leuke mol-acties te zien want de evt. mol-acties van Art zijn al ruimschoots in beeld geweest.
  • Soundos zat op Patrick en verliest en Patrick zat op Art de Mol en wint dus.
  • Krijg nou helemaal. Ga ik voor Karin, gaat Karin er uit.. Argh. Dan ga ik nu maar voor Patrick al heeft het niet veel nut meer :p.
  • Die ene vraag had Art toch fout in de test, met de kamers.
  • Omdat Art zijn enemy close had ;)
  • Mijn Diane opmerking lijkt btw ook te gaan kloppen (H).
    Oja, de aanwijzing dat Art'em'is ;)

Wat mij ook nog een beetje hoop geeft is dat Soundos beter haar feitjes leek te kennen dan Art. Dus als ze allebei op Patrick zitten, waarom zou Art dan van haar winnen. Natuurlijk niet waterdicht, en zeker ook afhankelijk van de montage, maar je moet toch wat.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren