1. Forum
  2. Voorjaarsklassiekers 2011

Re: Voorjaarsklassiekers 2011

Krankzinnige overwinning van Cancellara vandaag, hij heeft het hele peloton te kijk gezet. Als hij zo rijdt in de Ronde, dan zal er weinig aan te doen zijn.
Idd, die vent rijdt op z'n dooie gemakje wanneer hij 45 km/uur rijdt. Een echte inspanning brengt hem op een snelheid van 52 Ã 53 km/uur. De dubbele triple is volgens mij nu al een feit.
  • Krankzinnige overwinning van Cancellara vandaag, hij heeft het hele peloton te kijk gezet. Als hij zo rijdt in de Ronde, dan zal er weinig aan te doen zijn.
    Idd, die vent rijdt op z'n dooie gemakje wanneer hij 45 km/uur rijdt. Een echte inspanning brengt hem op een snelheid van 52 Ã 53 km/uur. De dubbele triple is volgens mij nu al een feit.
  • Krankzinnige overwinning van Cancellara vandaag, hij heeft het hele peloton te kijk gezet. Als hij zo rijdt in de Ronde, dan zal er weinig aan te doen zijn.
  • Gilbert wint na de Brabantse Pijl ook de Gold Race, en op wat een manier! _O_
  • Mooie overwinning voor Vansummeren! Eindelijk heeft hij eens die grote vis te pakken in z'n carrière. Hij verdient het! :D

Wel jammer dat de wet van Murphy heeft toegeslagen bij Quick-Step… Boonen moet nu nog een jaartje wachten op die vierde overwinning. :(
  • Dit was echt weer een schitterende wedstrijd voor strijd en leed. Leuk dat Vansummeren eens wint. Hij is zo'n renner waarbij je de hem de overwinning echt gunt. Ook Tsjallingi heeft zeer goed gereden. Kijk hem uit zijn plaat gaan nadat hij derde is geworden.
  • Fantastisch. Vansummeren! Wat een onverwachte winnaar, zeg! De Belgen doen het dit jaar tien keer zo goed als vorig jaar. Ook grappig dat hij z'n vriendin direct erna ten huwlijk vraagt.
  • Ik weet niet waar ik naar heb zitten kijken maar prachtig was het wel. Een surrealistisch slagveld ergens in het noorden van Frankijk met slachtoffers maar vooral een prachtige winnaar en een verdiende nummer drie.
  • Hallelujah!!! _O_

België aan de top, het feesten kan niet op!!! :D
  • EN Luik-Bastenaken-Luik! Ongelooflijk, ongelooflijk!!
  • En de Waalse Pijl kan er ook nog eens bij. Straf!!! :D
  • Wat een rijder, die Gilbert!
  • Gilbert rijdt weer een fantastisch voorjaar, echt geweldig hoe hij de rest tot figuranten degradeert.
  • Een van de mooiste ronde van vlaanderen ooit. Op 1km voor de streep was het nog spannend. Camera's in de volgauto's vond ik ook een leuke toevoeging. Die Quickstep ploeg heeft het tactisch wel behoorlijk verneukt. Alles op Boonen zetten terwijl Chavanel veel beter is, daarna het al gelijk opgeven als Cancellara 50 seconden voorsprong heeft en als laatste zijn beste renner uitschelden omdat deze niet wint. Wat een sukkel zit daar in de volgauto.
    Dat is de ontgoocheling na een verloren wedstrijd, ik kan Wilfried Peeters dus wel begrijpen. En idd, het was één van de mooiste ooit. Ik kan nog altijd niet geloven hoe die teller zooooo snel van 40 naar 10 seconden ging…
  • Een van de mooiste ronde van vlaanderen ooit. Op 1km voor de streep was het nog spannend. Camera's in de volgauto's vond ik ook een leuke toevoeging. Die Quickstep ploeg heeft het tactisch wel behoorlijk verneukt. Alles op Boonen zetten terwijl Chavanel veel beter is, daarna het al gelijk opgeven als Cancellara 50 seconden voorsprong heeft en als laatste zijn beste renner uitschelden omdat deze niet wint. Wat een sukkel zit daar in de volgauto.
  • En ja, we hebben weer een Belgische winnaar! Leve Nick Nuyens! Hij is dus hélémaal niet afgeschreven!

De uitslag:
    1. Nick Nuyens (Bel) 258 km in 6u00'42"
    2. Sylvain Chavanel (Fra)
    3. Fabian Cancellara (Zwi)
    4. Tom Boonen (Bel)
    5. Sebastian Langeveld (Ned)
    6. George Hincapie( VS)
    7. Björn Leukemans (Bel)
    8. Staf Scheirlinckx (Bel)
    9. Philippe Gilbert (Bel)
    10. Geraint Thomas (GBr)

Toch wel vijf Belgen in de top tien. Wat een spannende finale zeg. :9
  • Nick Nuyens, wie had dat gedacht.
  • Oh Vlaanderen, Oh Vlaanderen
    Wat zijt ge toch prachtig

Wat een finale zojuist _O_
  • Het is zover, vandaag begint Vlaanderens mooiste. Weer een hele dag voor de tv zitten genieten en supporteren voor onze Belgen… ^_^
  • Tsja Boonen, wat stelt hij nog voor? Kon goed rijden en was goed in het hoofd. Maar toen werd hij totaal over het paard getild en na die drugspraktijken is het nooit echt goed gekomen…

:'D Dan schrijf ik zoiets en de dag er na wint hij de koers… 't Is hem gegund! ^_^
  • Wat een mooi wielerweekend, Cancellara E3 prijs, Boonen Gent-Wevelgem. Het wordt een mooie Ronde van Vlaanderen. ^_^

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren