1. Xbox 360 Hdmi naar Monitor Hdmi werkt niet. (Help)

Re: Xbox 360 Hdmi naar Monitor Hdmi werkt niet. (Help)

Wat soms wel eens wil werken is op een ander beeldscherm de output resolutie van de 360 even te verlagen. Bijvoorbeeld naar 720P.

Kijk eens even als hij het dan wel doet. Dan kan je op je monitor alsnog kijken tot hoever je kan gaan met je resoluties.

Bij mijn broer thuis had ik hetzelfde.

Ik heb het net geprobeerd maar helaas heeft het niet gewerkt, bedankt voor het advies :)
  • Wat soms wel eens wil werken is op een ander beeldscherm de output resolutie van de 360 even te verlagen. Bijvoorbeeld naar 720P.

Kijk eens even als hij het dan wel doet. Dan kan je op je monitor alsnog kijken tot hoever je kan gaan met je resoluties.

Ik heb het net geprobeerd maar helaas heeft het niet gewerkt, bedankt voor het advies :)
  • Wat soms wel eens wil werken is op een ander beeldscherm de output resolutie van de 360 even te verlagen. Bijvoorbeeld naar 720P.

• KICK
  • Medion is een redelijk goedkoop merk maar wat je er voor krijgt is over het algemeen goed. uiteraard niet top of the line. Maar ik zou idd even kijken naar iets als de source input, oid. Geef even het type door enzo. Staat achterop toch wel een sticker met nummer ofzo. En anders wel op de gebruiksaanwijzing.

Het is een medion Akoya X55000
    Deze hier
    http://aldi.medion.com/md20144/nl/?refPage=aldi
    Alleen HDMI Werkt niet, als ik het met HDMI To DVI Doe werkt ie wel, een beetje een vreemd verhaal. Misschien dat het aan m'n HDMI Kabel ligt maar die kabel doet het wel als ik 'm op een andere TV Aansluit.

Dan heb ik nog een vraag, wat is de beste resolutie voor deze monitor? En hoe kan ik de beste kwaliteit uit de monitor halen? Het is een Full HD 1920x1080 monitor. De kwaliteit is alleen wel wat minder dan met 'n TV
  • Medion is een redelijk goedkoop merk maar wat je er voor krijgt is over het algemeen goed. uiteraard niet top of the line. Maar ik zou idd even kijken naar iets als de source input, oid. Geef even het type door enzo. Staat achterop toch wel een sticker met nummer ofzo. En anders wel op de gebruiksaanwijzing.
  • een monitor bij de Aldi? Klinkt niet erg betrouwbaar eerlijk gezegd
  • kICK
  • Ik heb zo'n Medion monitor die tijdelijk bij de aldi was. Niks over te vinden op internet.

(Ik heb het probleem onderhand al gefixt met een HDMI to dvi kabel)
  • Geef eens wat info over je monitor anders kunnen we j niet helpen.
  • Dan ligt het voor de hand om te denken dat er iets mis is met de aansluiting tussen de HDMI kabel en de monitor. In dit geval dus waarschijnlijk het connectiepunt op de monitor.

(Zomaar even een vraag hoor, maar hoe zit het met de knoppen op de monitor? Heb je al geprobeerd de 'source' te switchen?)
  • Krijg je wel beeld als je de Xbox op een ander HDMI beeldscherm aansluit?

Ja, dan krijg ik wel beeld
  • Krijg je wel beeld als je de Xbox op een ander HDMI beeldscherm aansluit?
  • Ik wil op m'n Monitor gaan gamen maar als ik de HDMI kabel in de monitor doe en de HDMI kabel in m'n Xbox 360 doe vindt ie geen signaal. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren